Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ander alternatief dan stropdas

7-2-2015 20:59:55
Hallo

Mijn verloofde draagt niet zo graag een stropdas :-( hij wilt wel zijn best doen om een stropdas te dragen
Zijn er andere alternatieven? Graag jullie ervaringen

Groeten brenda

Brenda
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1630

bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik7-2-2015 23:33:15

hey brenda,
ze hebben in sommige winkels klipdassen die je kan opspelden op je hemd zo zit dit niet zo opgestropt als een gewone das of stropdas.
en heel soms een buff als hij zijn hemd wat open wil laten staan is ook een optie
mvg bjorn en steffi

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik8-2-2015 12:26:30

Een strik is zeker een alternatief maar een das hoeft niet. Ik zie dat jullie in de zomer trouwen dus een leuk hemdje met een knopje open bovenaan zou ik ook zeker ok vinden als mijn vriend niet graag een das draagt. Het is maar hoe je het zelf ziet. Of een sjaaltje ...

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik8-2-2015 15:02:34

Mijn man had gewoon geen das.
Voor mij was het belangrijkste dat hij gelukkig was :).

Ik heb hem op 9 jaar tijd nog nooit met een das gezien en ik zal dat wellicht ook nooit zien. Maakt mij echt niet uit. Ik ben met hem getrouwd om wie hij is, niet om zijn kleding.

Manlief had overigens ook geen echt kostuum aan (wel een zwarte broek met een wit hemd naar zijn goesting en een crème-kleurige blazer die hij meer uit dan aan had). Hij is gewoon niet het type voor een strak pak met das.

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik9-2-2015 8:08:45

Mijn man had ook geen das, maar een sjaaltje bijpassend aan het kostuum. Dit was heel stijlvol en echt af.

Karine
17-12-2017
 Meld misbruik26-2-2015 21:45:54

Ik zou kiezen voor een leuk sjaaltje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info