Terug naar overzicht
Kijk eens op Zalando daar heb ik de mijne gevonden en super tevreden .
Inderdaad op Zalando. Ik heb twee paar gekocht. Eentje met een kleiner hakte voor als de ander mij pijn beginnen te doen. Groetjes
Ik volg even mee, want ik ben ook nog op zoek naar schoenen. ;-)Noë in Antwerpen & Van Loock in Zandhoven zijn al 2 adressen dat ik heb doorgekregen van vriendinnen, maar ben er nog niet geweest.
Ik ben ook nog op zoek naar een tweede paar schoenen. Een eerste paar heb ik in het Bruidsparadijs in Merksem gekocht, deze zijn met een hogere hak voor overdag. Voor 's avonds zoek ik nog een tweede paar. Ik had al eens op Zalando gekeken, maar weet niet zo goed welke als bruidsschoenen zouden kunnen dienen... Kunnen jullie me anders even de link doorsturen van welke jullie hier gekocht hebben? Dan kan ik er een idee van krijgen :)
Ik heb ook al eens gekeken op Zalando en zag daar ook niet meteen een 'bruidsschoen' tussen staan..
Je vindt de bruidsschoenen onder dames > schoenen > pumps en dan trouwschoenen.
ah ok ik zal eens kijken :) en inderdaad twee paar schoenen dat zou handig zijn :-)
Ik heb noë pumps
De mijne komen van Van Loock in Zandhoven. Heb geen zere voeten gehad
Tamaris pumps (niet zo duur maar wel goed aan de voeten), Gabor pumps (iets duurder maar ook echte kussentjes), beiden in Torfs en Brantano te krijgen. Noë pumps zijn ook echte aanraders in vele kleurtjes en vaak in Gabor-prijsklasse te vinden. Ikzelf had schoenen van Linea Raffaeli, zilverkleurige uit de suitecollectie, maar liefst de helft van de prijs van hun bruidscollectie!!
Hey Rebecca, ik was ook al van plan eens te kijken bij tamaris of gabor, makkelijke schoenen en niet overdreven duur inderdaad :-)
Vraag in je bruidswinkel een stukje stof van je kleed en dan kan je met een gerust hart de passende schoenen kiezen. Succes en veel pasplezier!!