Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Wat bedoel je juist met een brochure? Welke info heb je juist nodig?groetjes
Ja een brochure zoals je in andere zalen krijgt zodat we ongeveer een richtprijs weten. Ik heb deze aan hun gevraagd per mail maar krijg dit niet zonder een afspraak. Voor ons is dit moeilijk om dat samen te doen, en ik wou weten aan de hand van hun brochure of dit voor ons echt de moeite is.
Je bedoelt dus de prijslijst.Oei, ik weet niet of ik ermee kan helpen. Het is sowieso een dure zaal in vergelijking met andere. Maar ik kan je wel info geven die ik heb.De reden dat ze enkel op afspraak een brochure geven, is dat ze eerst kijken waar je voorkeur ligt. Hoeveel mensen gaan er zijn? Gaan jullie de grote zaal nemen of de kleine? ze hebben super veel formules: buffet, klassiek, bbq, tuinfeest, streefood, walking dinner, cocktailreceptie...Wat heb je juist nodig? Ik heb enkele lijsten liggen.
Ja ik weet dat het een duurdere zaal is maar ik ben er naar een trouwfeest en dit was echt prachtig. Maar we zitten natuurlijk met de vraag is dit betaalbaar voor ons.Wij houden het wat klein dus voor ons zal de kleine zaal waarschijnlijk lijk groot genoeg zijn. (90 personen) Wij zouden graag een bbq of een koud- warm buffet doen met een dessertenbuffet.
Geef anders je email adres. Ik ga foto's trekken van de prijzen die ik heb en ik stuur ze door.De zaal is idd duur, maar helemaal zijn geld waard! Ben er al twee keer geweest en helemaal verliefd! Zowel het eten als de service en decoratie waren helemaal af! En ik zou idd zeker de dessertenbuffet aanraden! Is echt fantastisch!!
Dit is mijn E-mail: natteke_r@hotmail.comDe decoratie vond ik echt super mooi! En het desserten buffet was overheerlijk.Alvast bedankt!
Voila Nathalie, mailtje verstuurd!