Terug naar overzicht
Ik zou graag naar zo'n trouwfeest gaan. Het moet niet altijd volgens de 'regeltjes' zijn. Waar jullie je goed bij voelen, dat moeten jullie doen.
Inderdaad, doen waar je je goed bij voelt!!Het is inderdaad zeer duur, wij weten dit ook doordat we ook alles zelf moeten bekostigen!Maar ik vind dat je zeker niet moet onderdoen en dat zijn dikwijls nog de betere feesten dan de gewone klassieke!
Tanja maak je niet te druk in wat andere mensen zouden kunnen denken ! Ik zou er absoluut geen probleem mee hebben om naar een trouwfeest zoals dat van jullie te gaan! :) Ik ben er zeker van dat jullie een prachtig, ontspannen en overheerlijk feest zullen hebben met deze plannen !!
Klinkt goed voor mij :)Doorgaans vind ik zo'n "nonchalante" huwelijksfeesten plezanter dan zo'n stijf 5 gangen menu. Een nicht in de familie die heeft een receptie gedaan (enkel drank) met dessertbuffet + frietkraam alles in een spiegeltent, was zeer plezant.Bij mijn broer zijn huwelijk (zeer kleine familie) zijn we allemaal belegde broodjes gaan eten en daarna hebben we met z'n allen een weekend gespendeerd in de Ardennen. ze hadden een chalet gehuurd en we hebben 's avonds met z'n allen uit een gigantische pot spaghetti eten gehad en 's avonds laat staan marshmellows roosteren, zwemmen en biljarten op zolder. Niet traditioneel en ontzettend plezant.veel succes,groetjes
Moet je je zeker niet druk in maken! Wij gaan ook voor een frietkraam en dessertenbuffet. Wat wij wel doen is op de uitnodiging zetten frietfestijn en dessertenbuffet.
Je voorstel of bv. barbecue buffetje met brochetje, worstje en een ijsje van het karretje als dessert voor iedereen vind ik ook leuker dan traditioneel diner en de helft van de gasten maar laten toekomen voor dessert. Maar toch gebeurt dit steeds vaker. Succes ermee!
En heb je dan voor iedereen zitplaatsen? Want dit is bij ons voornamelijk ons grootste vraagteken.Dank je wel voor je reactie...
En heb je dan voor iedereen zitplaatsen? Want dit is bij ons voornamelijk ons grootste vraagteken.
Dank je wel voor je reactie...