Terug naar overzicht
Feestzaal de camargue in Bertem 😊, veel kennissen van ons daar hun feest gedaan en het was top! En we geven ons feest ook daar😊. Neem maar eens een kijkjeop hun site
Beste,Feestzaal De Venkel te KortenbergMvg, Marec
De Hoorn in Leuven is een leuke en originele locatie! Dit is in de oude Stella fabriek aan de Vaart. Wij zijn er ook gaan kijken en vonden het leuk, maar voor ons net te klein dachten we. Succes met de zoektocht!
Hey Debby, De Hoorn had ik ook al op mijn lijstje gezet. Wij gaan er woensdag kijken. Is onze eerste trouwzaal die we gaan bekijken, dus ben benieuwd! Jullie ondertussen al een zaal gevonden?
Oh leuk dat jullie gaan kijken, het is echt een leuke locatie. En de prijs valt ook mee :)Wij hebben al een zaal vast gelegd: de Tiendschuur in Herkenrode, ook een speciale locatie, wat dat was wel een van onze voorwaarden!
Wij zijn getrouwd in de faculty club! Zeer tevreden van!
Wij gaan binnen 3 weken ons trouwfeest houden in de Hoorn in Leuven. Super tevreden over de service en ze weten waar ze mee bezig zijn. Ze geven veel tips. En ze zoeken mee naar eventuele goedkopere oplossingen voor eten en drinken. Alleen maar lof over de goede samenwerking met hen.
Hey Elise, Alvast proficiat met jullie nakende huwelijk. Ik hoop dat het een superleuke dag wordt voor jullie! Zouden wij achteraf even mogen vragen hoe alles die avond is verlopen? Is altijd leuk om goede referenties te hebben van de zaal!Nog veel succes met de laatste voorbereidingen!
jaja zeker en vast. Anders stuur je maar een mailtje naar elisekiesekoms@hotmail.com. Dan laat ik het zeker weten :)
En Elise? Ondertussen ben je getrouwd, proficiat! Hoe was je feest? Verliep alles daar zoals het hoort en kan je de zaal aanbevelen? Groetjes!