TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Angie
14-7-2009
|
31-1-2007 15:28:57
Hey Siska,
Wij gebruiken volgende nummers: Voor het binnengaan in de kerk Truly, madly, deeply van Savage garden, voor het buitengaan Come away with me (vraag me niet van wie maar heb dat nummer gehoord tijdens sterren op de dansvloer) en als openingsdans Love's divine van Seal.
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
bieke
18-5-2007
|
31-1-2007 15:43:23
come away with me is van Norah Jones. Dat is het nummertje waarop wij de kerk binnenkomen. een tijdje geleden is dat ook al eens gevraagd. Vond toen insomnia van faithless een goede tip. En dat refrein van t liedje van bieze baaze 'loetse, bolleke, zoetse,... om binnen te komen als koppel heeft ook al iemand eens geschreven. Dat is gedurfd, maar wel grappig denk ik.
groetjes Bieke
|
|
Sabrina
5-5-2007
|
1-2-2007 10:52:08
Bij het binnenkomen van de zaal gaan we de soundtrack van de film 'Pirates of the carribean' gebruiken, we vinden allebei dat dit liedje iets geweldig heeft. En als openingsdans zal het Parce que c'est toi van Axelle Red of Endless Love van Lionel Richie en Diana Ross worden, daarover zijn we nog aan het twijfelen...
Groetjes
|
|
Isabel
11-8-2007
|
4-2-2007 10:45:06
Hallo,
wij gebruiken voor het binnenkomen van de zaal Les lacs du Connemara van Michal Sardou. Dit is zowat de traditie in onze vriendenkring en wel een krachtig nummerke. Voor het binnenkomen van de kerk gebruiken we Il silencio omdat dit de openingsdans was van mijn ouders. Voor het buitenkomen van de kerk zijn we er nog niet uit.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|