Terug naar overzicht
hey kelly,ik ken jullie verhaal van beiden niet ,hoe je elkaar leren kennen hebt , enz...maar als je bouwt op wat je voelt voor je man dan zal dit wel goed komen .bv wij houden tijdens ons drinkje (receptie) een kleine viering uit onszelf , wij zijn er op voort gegaan om alles zeer symbolisch en uniek te maken .wij hebben elk een tekstje voor elkaar geschreven :hoe we ons voelen , wat we verwachten van ons leven samen , en wie we dankbaar zijn dat ze zoveel voor ons doen tijdens moeilijke momenten.wij maken er ook een klein momentje van voor mijn papa die er niet meer bij kan zijn en voor mijn oma die er zo graag had geweest maar te ziek is om te kunnen komen . ik ga vooral af op mijn gevoel als je mij wil bereiken of raad wil rond tekstjes geef ik je snel effe mijn mail: steffiserpieters@gmail.com je zegt me maar wat je exact wil dat erin voorkomt en voor welk moment je nog tekstjes wil.ik help je alvast met veel plezier
Heel mooi Bjorn, zo zijn wij het ook van plan. En gelijk je zegt, zet je gevoel erin of laat je gevoel en hart spreken en je krijgt heel mooie woorden op papier. Ik weet dat er bij ons traantjes zullen vloeien maar zo zijn wij. Gevoelig en heel oprecht. Mensen die er altijd voor ons waren die zullen wij nooit vergeten en zullen hun dan ook danken op onze trouw. Hun naam worden genoemd op onze trouw en ook de reden wat ze voor ons hebben gedaan en ze krijgen dan ook een bedankje. Dus Kelly zeg hun wat je hun altijd wou zeggen en zonder je af met rustige muziek en dan komen de mooie woorden wel. Succes ☺
Ik denk dat ze juist al wel een mooie bedanktekst heeft, maar voor de rest niet goed weet hoe zo'n boekje eruitziet en is opgebouwd. Daarvoor kan ik maar 1 tip geven: "Alles over het misboekje" via www.misboekjemaken.be en www.facebook.com/misboekje . Superduidelijk uitgelegd en Vicky kan ook helpen om het boekje samen te stellen enz.Succes in elk geval :-)
Hey ja heb dat boekje besteld en heb al mooie voorbeelden gekregen dus kan al een eind op weg. Dat boekje is zijn geld waard
Fijn om te horen Kelly. Succes nog.
Dag bjorn, Mijn ouders zijn ook niet meer en ik zoek ook woorden:tekst dat ik zou gebruiken kan je me helpen groetjes Daisy
Dag bjorn,
Mijn ouders zijn ook niet meer en ik zoek ook woorden:tekst dat ik zou gebruiken
kan je me helpen
groetjes Daisy