Terug naar overzicht
waaah SUPER!! ik vroeg het me onlangs nog af hoe het met dit verhaal was afgelopen!
leuk te horen, krijg ook al schrik :-)
Ooh toen ik de eerste zin las dacht ik Ooh nee. Maar nu denk ik super. Fijn dat het toch geworden is wat je wou. Super en nu genieten van de dagen die nog komen gaan. Groetjes 😊
Ik heb jouw verhaal ook gevolgd en ik dacht het wel dat Lin het goed ging doen. Ik heb mijn trouwkleed daar ook besteld in april mijn eerste pas. Ik ben blij voor jou!
Super! Zo zie je wel een foto zegt niks. Ben blij voor je
Ik was enorm benieuwd! Leuk te horen!!Op naar de 2de pas! :-)
Super goed nieuws!! Ben erg blij voor jou!
Jeujjj!! Super!
Alle kan je gerust verder dromen
Heel blij voor jou!
Amai, dat moet een pak van jouw hart zijn. Volgens mij heb je deze nacht heel goed kunnen slapen.
Oef!! Heel leuk voor jou!!!
super super super goed nieuws, ik was dit ook aan het volgen ... voila se het stille genieten kan beginnen wetende dat je zal stralen op je dag!!!!! geniet ervan :-)
wat ben ik blij voor jou! straal maar prachtig op je mooie dag ik wens je een fantastische 2de pas en ik hoop dat je er met volle teugen van geniet
oef eind goed al goed! Het blijven goede uitbaters die met hun klanten inzitten en echt bezig zijn lijkt mij!Ik 28/2 terug om te passen, moet verkort en versmald woren. Ik hoop dat dit wel samen kan want vorige keer zei ze van niet.....