Terug naar overzicht
Dag bruidjes!
nog 108 dagen vandaag en eerlijk gezegd ben ik al die voorbereidingen beu aan het worden :( 'k heb hier gelukkig al gelezen dat het niet aan mij ligt.
Afgelopen zaterdag mocht ik bij Elke van Looks of Versailles langs gaan om m'n proefkapsel te bespreken.We hebben er een 3-tal gedaan, de laatste vonden m'n mama, m'n zus en ik heel mooi. Dus ben ik met dit kapsel naar huis gegaan.Eenmaal thuis was m'n ventje er meteen om te vragen hoe het ging, ik zei dat we een kapsel hadden gevonden en ik zag aan zijn reactie dat hij m'n kapsel echt niet mooi vond... terwijl het wel mijn keuze was.
en ja... hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe minder ik het nog graag zie.
Daar ik fijn haar heb zou ik nu eventueel extensions laten bijsteken zodat ik toch meer kan doen met m'n haar.
Zijn er nog mensen die extensions plaatsen? zijn jullie daarvan tevreden?
hey Majona,Wij trouwen op dezelfde dag zoals jullie!! volgende week mag ik bij mijn kapster opsteekkapsels gaan uitproberen! Ben super benieuwd! Ik heb ook dun haar, mijn kapster sprak ook van eventueel extensions. Als je je niet 100% goed voelt met je gekozen model, zou ik teruggaan en veranderen totdat jij het mooi vind! Waar trouwen jullie?Veel succes nog!Grtjs Evi
hey Majona,
Wij trouwen op dezelfde dag zoals jullie!! volgende week mag ik bij mijn kapster opsteekkapsels gaan uitproberen! Ben super benieuwd! Ik heb ook dun haar, mijn kapster sprak ook van eventueel extensions. Als je je niet 100% goed voelt met je gekozen model, zou ik teruggaan en veranderen totdat jij het mooi vind!
Waar trouwen jullie?
Veel succes nog!
Grtjs Evi
Ik heb dit ook al besproken met mijn kapster.. Ik laat ook extensions steken omdat ik ook meer volume wil in mijn haar..
Hey Evi!Tof dat we op dezelfde dag trouwen!! :-) Wij trouwen in de kerk van Egem en 's avonds feesten we verder in Salons Denotter te Zedelgem.Ja ik wou m'n haar opsteken omdat m'n kleed een rugdetail heft maar kdenk dat ik het toch een deel zal loslaten... want een heel stijf kapsel vind ik echt niet mooi. ik heb ondertussen zaterdag een afspraak met een kapster en die zal kijken wat voor extensions we zouden plaatsen.Ik hou jullie op de hoogte! :-)
Hey Evi!Tof dat we op dezelfde dag trouwen!! :-) Wij trouwen in de kerk van Egem en 's avonds feesten we verder in Salons Denotter te Zedelgem.Ja ik wou m'n haar opsteken omdat m'n kleed een rugdetail heft maar kdenk dat ik het toch een deel zal loslaten... want een heel stijf kapsel vind ik echt niet mooi. ik heb ondertussen zaterdag een afspraak met een kapster en die zal kijken wat voor extensions we zouden plaatsen.
Ik hou jullie op de hoogte! :-)
Je moet natuurlijk ook altijd rekening houden met het totaalplaatje hé... Je kapsel is maar 1/10 van je hele uiterlijk...Misschien dat jouw kapsel met jouw kleed wel een toppertje is... Maar als je jezelf beter voelt met extensions moet je dat zeker doen...Ik heb mijn vriend 30 trouwjurken laten zien en bij elke jurk moet hij ja OF nee zeggen... bij mijn jurk heeft hij 'nee' gezegd... :-D Ik ben benieuwd naar zijn reactie op 15/08 :-D
Misschien wel wat anders, maar... Ik laat wimperextensions zetten en probeer dit morgen voor de eerste keer. Dus ik zou zeggen: ga er voor, maar doe het zeker ook al eens op voorhand én kies voor kwaliteit. Een vriendin van mij haar extensions waren bijna stro...