Terug naar overzicht
Ik kende het niet, maar het ziet er wel heel tof uit!
Wij gaan het ook gebruiken! Vroeger was het betalend, maar nu niet meer:de genodigde "sponsort" een bepaald bedrag en wanneer je doorklikt naar "betalen" dan verschijnt gewoon het rekeningnummer dat je zelf hebt opgegeven dus er kan ook gewoon niets afgehouden worden...
Wij vonden dit ook interessant tot we de algemene voorwaarden gingen lezen:Vergoedingen & FacturatieEr wordt per donatie een transactiekost van 4,5% afgehouden vooraleer het doorgestort wordt aan de leden. Deze vergoeding dient om alle transacties, verwerkingen en onderhoud van de accounts te dekken, de bedrijfs- en webhosting kosten, de website, de klantendienst, en de andere zakelijke en marketing bedrijfskosten.Lijkt me niet zo gratis dus...
Je moet maar eens op hun facebook pagina kijken, vroeger was het betalend, nu niet meer... Ik heb het zelf ook geprobeerd en als je bv. 50 euro sponsort en je gaat dan naar "afrekenen" dan verschijnt gewoon dit bericht:Schrijf € 50,00 over op rekeningnummer BExx xxxx xxxx xxxx op naam van: ..... & ... . De verloofden krijgen binnenkort uw persoonlijk bericht.Bedankt voor uw bezoek aan Trouwlijst.beHet rekeningnummer is gewoon je eigen rekeningnummer...
Wij hebben het gebruikt in oktober en het is even fantastisch als het lijkt!Supermakkelijk en de mensen waren er heel enthousiast over.ik zou het onmiddellijk terug zo doen.GroetjesK
Super! Dank je wel allemaal voor de reacties!
Een ander leuk initiatief is www.pluq.be . Ze zijn nog maar net gestart en de website ziet er wel mooi uit.
Dag DebbieHebben jullie uiteindelijk gebruik gemaakt van deze website?Is dat meegevallen?En waren er nu extra kosten?Bedankt voor je antwoord.Cindy