Terug naar overzicht
Ik ben zelf van bilzen maar zou het niet weten . Anders gewoon mailen en vragen? Wij hebben robby pippeleers van diepenbeek
Wij hebben beroep gedaan op Kurts DJ-team uit Hoeselt (http://www.kurts.be/ ). Echt fantastisch werk geleverd. De dansvloer was nooit leeg!Ik weet niet of ze tweetalig zijn echter. Ze werken met een heel team, dus kans is wel groter dat er iemand tussenzit die goed Frans kan.Mag ik vragen waarom de DJ tweetalig moet zijn? Hij draait toch vooral muziek en zegt toch niet zoveel? Ik denk dat de beperkte mededelingen die hij moet maken gemakkelijk door vele DJ's in het Nederlands en in het Frans gedaan kunnen worden. Liedjes aanvragen vormt denk ik ook geen taalbarrière.
Hi Tanja, bedankt voor je reactie. Ik trouw met een Fransman en vind het daarom belangrijk dat de DJ ook Frans kan spreken.
Dag Kim,Ik denk dat dat hier in Vlaanderen wel zal meevallen om een DJ te vinden die goed Frans kan. Vraag het zeker eens aan het DJ-team, ze zijn echt heel goed!Veel succes met de planning!
Hè Kim Ik zou eens kijken in de regio van Tongeren daar zal je zeker en vast wel iemand vinden die twee talig is. Ik zelf ben ook afkomstig van Bilzen en heb een tijdje in Tot geren gewoond en daar zijn er die Frans spreken. Er is zelfs een dj in tongeren. Hij heet maarten. Als ik het terug vind in mijn e mail laat ik het je weten. Groetjes
Gevonden maarten provo. Je kan hem eens contacteren en vragen als hij twee talig is. Ik volg dit op en als ik iets weet laat ik het hier achter. Succes
De taal speelt maar een rol bij de formele aankondigingen, zoals aan tafel en de openingsdans. Daarin kan de DJ zich voorbereiden met eventueel enkele door jullie gecontroleerde tekstjes. Eenmaal het dansen op gang is moet gewoon wat op de play-list gelet worden. Jullie kunnen daar ook aan meewerken. Succes!
Hey Kim, de dj van het Fonteinhof spreekt goed Frans. Je kan hem mailen op gsprojects@hotmail.be