Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enkele praktische vraagjes

13-2-2015 11:35:47

We trouwen enkel voor de wet. Nu ga ik kleine snoepzakjes voorzien voor de kindjes die bloemetjes komen afgeven. Maar hoe regel je dat praktisch? Neem je die al mee binnen bij het gemeentehuis en wie laat je dat uitdelen?

We willen ook iedereen die komt kijken een bellenblaas geven zodat iedereen mooie bellen kan blazen als we zelf buitenkomen. Hoe regel je zoiets?

We hebben een vlinderthema. Ik ga kaartjes voor de tafels bestellen met nummers, versierd met vlinders. Ik heb nu ook kleine naamkaartjes met vlinders gevonden waar ik dan de namen en de bijpassende tafelnummer op kan schrijven. Hoe kan ik die naamkaartjes nu best presenteren zodat iedereen snel zijn naam terug vindt?

Britt
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 457

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...