Terug naar overzicht
We trouwen enkel voor de wet. Nu ga ik kleine snoepzakjes voorzien voor de kindjes die bloemetjes komen afgeven. Maar hoe regel je dat praktisch? Neem je die al mee binnen bij het gemeentehuis en wie laat je dat uitdelen?
We willen ook iedereen die komt kijken een bellenblaas geven zodat iedereen mooie bellen kan blazen als we zelf buitenkomen. Hoe regel je zoiets?
We hebben een vlinderthema. Ik ga kaartjes voor de tafels bestellen met nummers, versierd met vlinders. Ik heb nu ook kleine naamkaartjes met vlinders gevonden waar ik dan de namen en de bijpassende tafelnummer op kan schrijven. Hoe kan ik die naamkaartjes nu best presenteren zodat iedereen snel zijn naam terug vindt?
Voor het bijhouden en uitdelen van snoepzakjes: dit wordt meestal georganiseerd door de ceremoniemeester. Ik veronderstel dat je er geen hebt, dus zul je iemand uit je entourage moeten zoeken, die zich met die taak wil bezighouden.(idem dito voor het bellenblazen)Op die manier hoef je je daar zelf niet mee bezighouden, indien je stress of chaos wilt vermijden.Wat betreft het uitdelen van naam-tafelkaartjes.Feestzalen hanteren meestal een groot prikbord, waarop de kaartjes hangen en/of een schraplijst met gastennamen.Voor een goeie organisatie, zorg je ook hier weer voor iemand die deze taken op zich kan nemen.Deze persoon kan dan julie gasten naar jullie receptie-plaats doorloodsen.Indien je een groot aantal gasten/tafels hebt, misschien kun je best de gasten ook naar de betreffende tafels laten leiden of per tafel laten afroepen door de DJ...kwestie van geen warboel te creeëren.mvg
Ik zou precies een of twee goede vriendinnen inschakelen om de snoepzakjes bij te houden tijdens de viering en de bellenblazers nadien uit te nodigen.Heb al gemerkt dat iedereen graag helpt en dan je echt geen schrik moet hebben om hulp te vragen, leuk gevoel :)Veel plezier!
Ik zou precies een of twee goede vriendinnen inschakelen om de snoepzakjes bij te houden tijdens de viering en de bellenblazers nadien uit te nodigen.
Heb al gemerkt dat iedereen graag helpt en dan je echt geen schrik moet hebben om hulp te vragen, leuk gevoel :)
Veel plezier!
Ja, ik wou eerst mijn zus of schoonzus vragen om dat te regelen, maar ik heb al gemerkt dat mijn 2 goeie vriendinnen echt wel willen helpen, dus misschien inderdaad hen inschakelen als extra hulp.
Ik had de mandjes op voorhand klaar gemaakt. De bedankjes voor de volwassenen heb ik na de trouw aan het gemeentehuis laten uitdelen door een paar vriendinnen. Ze vonden het idd leuk dat ze konden helpen . De snoepzakjes voor de kindjes heb ik zelf uitgedeeld. Kindjes vinden het heel leuk de bruid en bruidegom van dichtbij te bekijken . 1 van mijn vriendinnen stond wel klaar met het mandje zodat ik ze er enkel nog moest uit nemen.Groetjes Tanja
Oei, bedankjes voor volwassenen? Ik wist niet dat dat gedaan werd, ik dacht dat dat alleen voor de kindjes was die bloemetjes kwamen afgeven?