Terug naar overzicht
Wij doen dat wel maar dat moet ieder voor zich kiezen he.Mijn vriend vraagt zijn team en managers en ik mijn naaste collega's waar ik zo ook al eens mee afspreek.Ze mogen ook hun partner meebrengen!
Je moet dat zelf weten, maar het is moeilijk. Ik heb ook dat dilemma. Ik heb nog een goede band met mijn oud-collega's. Zijn nu ook vrienden dus wil ik hen erbij. Mijn collega's van nu heb ik ook zeer graag dus dat maakt het moeilijk. Ik heb dat ooit eens laten vallen dat ik dat een moeilijke keuze vind. Ze zeiden zelf dat ze liever naar de receptie zouden komen dan naar het avondfeest. Maar het is niet eenvoudig. Succes :)
Wij trouwen binnen een maand en weten het nog altijd niet :-) :-) :-). Mijn ventje zijn collega's (7 inclusief partner) komen naar het diner + feest. Mijn collega's (30 inclusief partner) gingen we aanvankelijk voor receptie uitnodigen maar ons plan is beetje veranderd en er is geen receptie meer. Dus we twijfelen nog steeds of we ze gaan vragen voor het dansfeest. Morgen moet de knoop doorgehakt worden!
Onze collega's samen met partners zijn uitgenodigd voor ons avonddiner en avondfeest. Je moet dat zelf voor jullie uitmaken. Ons familie kring is klein dus bij ons meer vrienden en collega's dan familie.
Hier ook dat dilemma :-) wij hebben ook besloten om geen receptie meer te doen dus als we ze vragen, is het voor het avondfeest.
Wij nodigen alle collega's met partner uit. Eigenlijk zie je je collega's veel meer dan je familie etc. en ik vond het wel belangrijk dat zij er dan ook bij zijn.
Bij ons worden zijn collega's gevraagd voor de receptie, het avondeten en het avondfeest, omdat dit er niet veel zijn. Mijn collega's worden gevraagd voor receptie en avondfeest omdat dit er veel meer zijn. Maar door de collega's die al verwittigden weet ik dat de oudere collega's (+40j) enkel receptie zullen doen en de rest komt wel naar het avondfeest.
En uiteraard worden de partners erbij gevraagd .
Alle collega's (mijn schoolteam en directeur) worden gevraagd op de receptie. De collega's van afdeling groendienst van de stad + burgemeester voor mijn man.We hebben elk wel een drietal collega's waarmee de band iets hechter is en die worden dan ook gevraagd voor het avondfeest.
Mijn vriend en ik hebben allebei heel veel collega's, en omdat we ten eerste geen mega budget hebben en ten tweede geen "onderscheid" willen maken, nodigen wij geen collega's uit, maar trakteren wij op ons werk eens met bubbels...Uiteindelijk kost het allemaal veel geld en moet je je afvragen; is het voor ONS een meerwaarde dat al die mensen er zijn? Want heb de indruk dat er bij trouwfeesten vaak mensen gevraagd worden "omdat het zo hoort"...Je doet uiteraard wat je zelf wilt he :-)
Ik begrijp je karen dat je niet elke collega kunt uitnodigen maar je hebt met sommige collega's een beter contact dan met andere en ik heb mijn hart gevolgd. Ik kan heel mijn familie en neven en nichten uitnodigingen maar dat doe ik niet. Ik hoor ze Door het jaar niet dus die ene dag ook niet. Ik heb als kind veel meegemaakt en dan vergeet je niet wie er op dat moment er wel voor je was en zo mensen heb ik ook uitgenodigd op mijn feest ook al zie ik ze bijna niet, zo mensen blijf ik in mijn hart dragen en die krijgen op onze trouw dan ook een klein geschenk. Waarschijnlijk een hangertje , een hartje. Hun naam word ook gezegd op het feest voor het begint en ook wat ze voor mij hebben gedaan. Er zullen traantjes vloeien maar ik vergeet zo mensen niet. Echte vrienden Door dik en dun. :) :) :)
Bij ons worden ook de collega's + partners uitgenodigd.. En dit zijn er ook veel.. Langs mijn partner zijn kant denk ik dat er ongeveer 20 + partner zijn en bij mij een 30-tal + partner maar wij nodigen hun uit voor het avondfeest
Wij hebben beslist voor geen collega's uit te nodigen.Enkel familie en naaste vrienden.We hebben elk redelijk grote familie.We trakteren ook op het werk met bubbels.