Terug naar overzicht
Ik zou de fotosessie voor het gemeentehuis doen! Erna kan je samen met de schoonfamilie ook rustig familiefoto's nemen... inchecken in het hotel en klaar maken voor het feest!Greetz,Christ
Ik zou de fotosessie voor het gemeentehuis doen! Erna kan je samen met de schoonfamilie ook rustig familiefoto's nemen... inchecken in het hotel en klaar maken voor het feest!
Greetz,
Christ
Onze dichte familie mag in de zaal een gebak met koffietje gaan eten/drinken terwijl wij tussen 17 uur en 18u30 nog wat foto's nemen. Misschien laat jouw feestzaal dat ook toe? Kan meestal perfect als je er op voorhand naar vraagt
Ik ben van Gent en mijn partner van Aalst.We wonen nu in Evergem, maar dus het grootste deel van de familie komt dus van Aalst. Wij trouwen om 11u en zij hebben ook (zo goed als) allemaal een hotel geboekt, waar wij ook zullen overnachten. Zij waren juist blij dat er nog wat tijd tussen de 'dienst' en het feest zal zijn. Ze kunnen dan op't gemak inchecken, hun nog even verfrissen en eventueel nog wat rusten...Voor hen was het dus niet echt nosig dat ze wat bezigheid hadden :-)