Terug naar overzicht
Wij gaan hetzelfde doen - dat staat vast! Mijn diaken is ook absoluut geen fan van dat misboekje, maar weet ook absoluut niet hoe te beginnen. Ik heb een zeer leuke ceremoniemeester die goed overweg kan met zulke dingen. Ik heb met haar binnen 3 weken afgesproken. Dus ik ga haar om tips vragen... :-) Als je meer weet; hou me maar op de hoogte! Ik zal dat ook doen ;-) Liefs x
Er stond laatst iets tofs (getekend, landscape) op www.facebook.com/misboekje , bedoel je zoiets?Ik denk dat je toch ook sowieso een "lang" misboekje voor jezelf moet maken, en dan pas kan beslissen hoe "kort" jet het presenteert? :-)
@ Tinne: ons lang misboekje is al af :-) Zou op de stoelen gewoon steekkaarten willen leggen. Ik dacht eventueel aan een cover van een tijdschrift op elke stoel te leggen of krantenkoppen...
Klinkt wel leuk!Of een menukaart? hebben jullie een thema of rode draad of zo?
Leve de papierbesparing!
Wij zijn ook aan het twijfelen om zoiets te doen, maar inderdaad: hoe begin je daaraan?Ik volg mee :-)Voorbeeldjes mogen ook altijd naar mij opgestuurd worden!
Ik heb heel leuke dingen gevonden...Zijn er mensen die op Pinterest zitten?Zo ja, geef even de zoekterm 'wedding programs' Dit kan natuurlijk ook gewoon op 'google' - je zult heel wat leuke dingen vinden :-D
Heeft iemand hier een voorbeeldje van? Klinkt wel heel leuk!
klinkt interessant! maar zouden de mensen dan effectief beter en/of meer luisteren naar de teksten als ze niet uitgeschreven staan?ik kijk direct eens op pinterest, my new best friend ❤️