Terug naar overzicht
Ik kan dit enkel maar beamen... Sabrina is echt een supermadam en kent haar vak door en door!
Leuk om te lezen!Zal deze winkel op mijn lijstje zetten, tegen dat ik zelf op zoek ga naar een trouwjurk :)
Ik ben ook naar die winkel geweest, maar heb er geen goede ervaring mee. Twee vriendinnen hebben daar nochtans hun jurk gekocht en waren er lovend over. Ik had ruim op voorhand een afspraak gemaakt. Toen ik belde, vroegen ze in welke collectie ik interesse had. Ik had meegedeeld dat ik maar in één collectie interesse had en dat was geen probleem. Toen ik op mijn afspraak aan kwam, was de verkoopster nog bezig met een andere klant. Ik mocht al kijken naar de jurken, maar vond niet wat ik wou. Toen bleek ze amper jurken van die collectie te hebben. Ik heb haar toen in een boek getoond wat ik mooi vond en heb iets wat gelijkaardige jurken kunnen passen, weliswaar aan een extreem hoog tempo, want de volgende klant stond al een uur later dan ik gepland. Dus voor mij zeker geen aanrader!Ik heb mijn jurk gekocht bij Scarpellini. Ze nemen daar echt de tijd om voor jou de ideale jurk te helpen vinden. Ze laten zelfs jurken overkomen van hoofdleveranciers als ze het model niet in huis hebben. De winkel is ook veel aangenamer. In Torhout hangt alles opeen en zijn de spiegels te klein.