Terug naar overzicht
Al contact gehad met Lieke Biesemans, Stories By Mabel. Ik vind haar top!
en qua prijs jolien?
@Kelly: het is sowieso één van de duurdere, maar ze doet in mijn ogen haar werk top! Ik kan 100% op haar vertrouwen, daarom dat ik met haar in zee ga!
Wij trouwen met Eddy Wouters.'Nen echte' zo, pitteleirke, witte handschoentjes, een buikske en ne zaaaaalige mens! Hij doet het ook al 30 jaar ondertussen.Via mail komt hij héél formeel over, maar in het echt is het een super hartelijke mens, kan al ne keer zeveren en lachen. Aangenaam bevonden :).Doordat zijn mails zo formeel zijn schrikt het mss wat af, maar onderaan in de mail stond dan wel "als er vragen zijn, je mag mij altijd bellen. Efkes bellen en den Eddy zal 't vertellen" (toen lag ik echt half strijk en hebben we beslist 'dat wordt hem').De eerste keer ga je bij hem thuis voor een bespreking en de tweede keer komt hij zelf naar jou thuis om de suitesamenstelling te doen, een draaiboek op te stellen (de mens is héél stipt).Hij vraag je ook om je naam (en die van de wederhelft) op een krijtbord te schrijven (in de vorm van een hartje :-D), dan moet je er gaan naast staan en neemt hij een foto; Zodat hij zeker is dat hij de juiste gezichten bij de juiste mensen plakt.Hij stuurt je die foto trouwens ook door (ahum :)).Ik raad hem echt aan ...(heb ook al een paar mensen gehoord die met hem zijn getrouwd, allemaal lovend tot nu toe).Meer info op: http://www.ceremonie-wouters.be/ GroetjesLizzy
Beste CarolienGraag wil ik je dan onze Wedding Day formule voorstellen.Dit is onze moderne versie van de ceremoniemeester. Een vleugje etiquette met correctheid samen met het voordeel de kennis van planning.Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte. MvgrKarinainfo@karinamisplonwedding.be