Terug naar overzicht
Hallo Sandrine,Alvast bedankt voor de lieve wensen ! Onze huwelijksdag is super goed verlopen. We hebben er echt van genoten ! Het feest in de Lozen Boer was fantastisdch ! Wat kunnen we er allemaal over vertellen ? We hebben veel positieve reacties gehad, onder meer van het lekker eten en de mooie zaal. Wij hadden op elke tafel kaarsjes gezet (één per 2 personen), wat het super gezellig maakte, zeker in die tijd van het jaar. Positieve reacties hebben we ook gekregen op de receptie, namelijk dat er veel rond gegaan is met hapjes en drank. Velen hebben dit blijkbaar ervaren als uitzonderlijk in vergelijking met andere feesten die ze gedaan hadden. Alles is eigelijk vlot verlopen. Er was genoeg personeel om alles in goede banen te leiden en de timing is ook gerespecteerd. Het enige wat ik wat jammer vind, is dat het dessertbuffet niet de ganse nacht blijft staan. Maar ja, deze moest plaats ruimen voor de dansvloer. De DJ waar we mee samenwerkten was DJ Ludwigs, waar de Lozen Boer gewoon is van mee samen te werken. Ook daar zijn we tevreden mee in die zin dat er veel ambiance was en de dansvloer altijd vol stond. Natuurlijk kan je op dit vlak niet altijd goed doen voor iedereen en hebben we omtrent de muziek uiteenlopende reacties gehad. Onze DJ is rond 22h30 zelfs moeten vervangen worden aangezien er iets in zijn rug geschoten was, maar heeft niet voor problemen gezorgd.
Oeps, had op een verkeerde knop geduwd terwijl mijn berichtje nog niet klaar was :-)Ik ging net over het bruidshuisje vertellen. Het was wel leuk en romantisch dat we direct van de zaal naar daar gevoerd werden. Het is eigenlijk een gans huisje voor ons/jullie tweetjes. Spijtig genoeg was het bij ons niet het moment om van het zwembad te genieten, maar dat moet zalig zijn volgens mij. Het ontbijt is super en om nooit te vergeten. Ik vond het achteraf spijtig dat ik daar geen foto's van heb. Ze hebben in de badkamer wel alleen een douche. Het had wel leuk geweest mocht er een groot bad zijn of jaccuci. Is het zijn geld waard ? Tja, het is niet goedkoop, maar wel leuk. Zeker in de zomer als het mooi weer is, moet het tof zijn. Wanneer trouwen jullie nu ook weer ?Veel succes en als je nog tips wenst (misschien over ander zaken), laat gerust weten: ksermijn@hotmail.com.Veel succes ! Katleen
Veel dank voor je reactie, we wensen jullie het allerbeste ! Vele groetjes