TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
1-2-2007 9:11:51
Hey,
ik had een strapless bh-tje, een string, jarretellen en stay-up kousen (zodat ze zeker niet zouden afzakken). Neen, ik had niets voorzien voor de huwelijksnacht. We hebben trouwens ook maar twee uurtjes geslapen, dus na de douche was het rechtstreeks naar dromenland.
Groetjes, Lieve
|
|
Chantal
1-9-2007
|
1-2-2007 9:36:52
Hallo,
Ik heb een corsage en een string gekocht (van mariejo). Ik ben er ook nog niet uit of ik voor de huwelijksnacht een 2e setje zou kopen. Ik heb hier wel al aan gedacht, en ik denk het eigenlijk wel dat ik dit zal doen. Misschien ipv voor de huwelijksnacht als verrassing voor op onze huwelijksreis ;-)
Groetjes, Chantal 01.09.07
|
|
Sofie
23-5-2007
|
1-2-2007 10:34:49
Heb eveneens een strapless bh en bijhorende string. Setje is in huidskleur aangezien dit het dichtst aanleunt bij de kleur van mijn bruidsjurk (cappucino). Ben wel van plan om een mooi sexy setje te kopen voor op reis.
Groeten
Sofie
|
|
Klaartje
28-7-2007
|
1-2-2007 11:38:45
Ik ben van plan een gewone strapless bh en een comfortabele slip te kopen voor de dag zelf. Een spannend lingeriesetje is voor de huwelijksreis de week erna!
groetjes,
Klaartje 28/7/2007
|
|
Véronique
16-6-2007
|
1-2-2007 11:50:17
Hi Sissi,
Ik ga waarschijnlijk ook gewoon voor een strapless bh en stringetje gaan. Heel misschien jarretellen (maar daar ben ik nog niet uit). Ik ben wel van plan om nog een extra sexy setje te kopen voor op huwelijksreis. Volgens mij gaan we de nacht na het feest zo moe zijn dat we blij gaan zijn dat we op de hotelkamer zijn.
Groetjes, Véro
|
|
Linsey
6-7-2007
|
1-2-2007 13:11:04
Dag Sissi,
Ik heb een huidkleurige strapless beha en een bijpassende slip (geen string, ik vind dat dat vreselijk zit onder een rok!). Geen jaretellen (veel te lastig onder je jurk als je naar het toilet moet!), maar gewone nylons. Ik ben nog op zoek naar een mooie kousenband. Ik zal wel een ander setje kopen (meer kant enz.), maar eerder voor op huwelijksreis dan voor de huwelijksnacht, mezelf kennende val ik als een blok in slaap (eventueel nog voor ik in mijn bed lig...)
Groetjes, Linsey 06-07-07
|
|
Els
22-9-2007
|
1-2-2007 15:33:29
Idem als de meeste dames hieronder; een praktische strapless BH en slip (onder een jurk is een string idd niet nodig) met misschien een kousenband. Ik weet zelfs nog niet of ik kousen zal aandoen, heb het liefste blote voeten in mijn schoenen. En dan een sexyier setje voor op huwelijksreis ;-)
Els 22/09/07
|
|
Katrien
18-8-2007
|
1-2-2007 17:16:29
Hoi,
Ik wil ook binnenkort gaan zien, maar de collectie is nog niet overal binnen. Waarschijnlijk ga ik gaan voor een strapless bh, string, jartellengordel en stay-up kousen. Een speciaal setje voor de huwelijksnacht ga'k niet kopen, misschien wel'n leuk nachtkleedje ofzo, ik zie het wel. Veel succes!
Groetjes, Katrien 18-08-2007
|
|
Caroline
15-9-2007
|
1-2-2007 18:36:20
hallo, ik weet het zelf niet goed... vraag me af of jarretellen gemakkelijk genoeg gaan zitten... van een string hou ik al helemaal niet... wil wel lingerie die gemakkelijk zit en mooi is.
|
|
Lobke
6-7-2007
|
1-2-2007 21:59:29
Ik weet ondertussen volledig wat ik wil. Moet het alleen nog vinden in een mooie afwerking.
Stay up kousen: vleeskeurig met ivoor rand Kousenband Geen jarretellen wegens te weinig praktisch Bustier met bijpassende slip (string draag ik niet zo graag en vriend vind het ook niet zo moooi)
Ik houd dit gewoon aan voor de huwelijksnacht. Alhoewel... aanhouden..?
Maar ik las hier wel een goed idee: een ander setje lingerie voor op huwelijksreis (eventueel dan wel met jarretellen...?). Vind ik een goed idee!!
Groetjes, Lobke 06/07/07
|
|
s
1-6-2007
|
27-2-2007 18:13:02
Hoi!
Mijn Bh heb ik in functie van mijn kleed gekozen: zwarte eenvoudige bh met doorzichtige bandjes. Onderbroek een eenvoudige zwarte sexy string.
Voor onze huwelijksreis had ik twee leuke setjes gekocht. (Ik kon wel wat nieuwe Bh's gebruiken, dus dat kwam goed uit).
Leuke Bh's heb je nooit genoeg. :d
Nieke
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|