Terug naar overzicht
Hey iedereen,
ik heb even jullie deskundig advies nodig. Aanvankelijk hadden wij als tafeldecoratie: theelichtjes, menuhouders en ballonnen met led verlichting. Maar met nog eens de zaal te bekijken lijken ballonnen ons niet ok en iets te slordig. Dus zijn we nu nog op zoek naar iets van decoratie voor in het midden. Aangezien we zo geen bloemen/plantenmensen zijn, zijn we op zoek naar iets anders. Iemand tips?
Eeuwige dank :p
Iets met vlinders?
heb je soms foto's van de zaal Sylvie? Welke stijl heeft de zaal? Kleuren? Hoogte van plafond? Zijn het ronde tafels of rechthoekige?Misschien kan je de ballonnen toch nog gebruiken, maar in plaats van ze op de tafel te zetten, zet je ze tussen de tafels? Dat breekt de ruimte soms ook mooi, en oogt toch niet rommelig omdat het boven de hoofden hangt als je zit, maar op hoofd-hoogte als je staat. Tis maar een ideetje? :)
Het is een industriële zaal (gerenoveerd fabriekspand). Dus alles is vrij strak. De tafels zijn rond. Ballonnen tussen de tafels lijkt me wel leuk maar hebben niet zo veel plaats over dus denk ik dat het beter is om niet te doen. Foto's van de zaal zijn te vinden op seven event space.@Peggy: merci voor de tip maar hebben ook niet echt iets met vlinder ... jaja, we zijn moeilijke mensen :p
je moet eens kijken op http://www.doubies.be/webshop/119952-ballonnendecoratie... en dan foto "luxe ballonkoepel als zaalvulling"...Die ballonnen zijn bevestigd aan horizontaal gespannen koorden. Zo vullen ze wel de ruimte tussen mensen en hoog plafond, maar staan ze toch niet op tafel... Of je zet ze met trosjes op de grond, een beetje achter de tafels, niet te veel... maar je laat ze dankzij de mensen een eigen leven leiden... Ik heb zo ooit een feest gedaan waarbij de ballonnen initieel OP tafel stonden, maar door de kinderen al snel van hier naar daar werden verhuisd, en toen dankzij geweldige vrienden werden losgelaten met een gamba aangebonden, en een kaartje dat ze later vanuit Duitsland hebben teruggestuurd... ;) Het moet dus allemaal niet te serieus zijn. Laat de mensen maar spelen, ook de groten ! :)
en echt geen bloemen, ik veronderstel in zo'n pand iets modern straks dat wel mooi kan zijn.... of gewoon grotere smallere vazen met drijfkaars of een glazen pot met een industriële touch? Een sleutel bv, of iets met radertjes of... het hangt ook echt wel af welke stijl jullie verder hanteren... is idd niet dadelijk het makkelijkste, maar zijn zeker dingen te vinden.