Terug naar overzicht
In Zara en C&A hebben ze kinderkostuums. Misschien daar al eens kijken (of op hun webshop)?
Op dit moment liggen overal de communiecollecties in de winkel. Daarin vind je ook vaak de combinatie blazer met broek. Het voordeel is dat ze dit erna ook nog kunnen dragen. En communiekleding hoeft niet duur te zijn, ook bij C&A en JBC hebben ze communiecollecties. Misschien kan je daar een kijkje nemen voor je het "ver" gaat zoeken? Als budget geen probleem is, kan je ook naar een grote speciaalzaak gaan. Kijk in eender welk magazine/krant en je zal wel een advertentie voor eentje in jouw buurt zien.Echte "herenschoenen" daarentegen denk ik dat erg moeilijk wordt. Ik zou echt niet weten waar je dat vindt, en geloof me, ik heb al héél veel schoenen voor jongens bekeken/gezocht en gekocht :-)
Op dit moment liggen overal de communiecollecties in de winkel. Daarin vind je ook vaak de combinatie blazer met broek. Het voordeel is dat ze dit erna ook nog kunnen dragen. En communiekleding hoeft niet duur te zijn, ook bij C&A en JBC hebben ze communiecollecties. Misschien kan je daar een kijkje nemen voor je het "ver" gaat zoeken? Als budget geen probleem is, kan je ook naar een grote speciaalzaak gaan. Kijk in eender welk magazine/krant en je zal wel een advertentie voor eentje in jouw buurt zien.
Echte "herenschoenen" daarentegen denk ik dat erg moeilijk wordt. Ik zou echt niet weten waar je dat vindt, en geloof me, ik heb al héél veel schoenen voor jongens bekeken/gezocht en gekocht :-)
Spoza in heusden zolder verkopen ze oa kinderkostuums . Ik heb gewoon gekeken voor de nieuwsschierigheid. Ik heb er er gezien voor rond de 55 euro voor de kleine maatjes. Voor jouw leeftijd betaal je mischien iets meer. Schoenen heb ik niet gekeken maar ze verkopen er ook pumps dus de kans zit erin dat ze ook gekleede kinderenschoenen hebben
Hey,Onze 2jongens gaan in pak,ik heb deze gehuurd bij steyl tailors in Aalst, dan is alles in de zelfde lijn als de suite, alleen dat we voor de jongens gekozen hebben voor een roze strik,en de suite een das heeft.Onze jongens zijn 7en2Grtjes Sofie
Oeps. Style tailors!
Ik heb net eens op de websites van de jbc en c&a gekeken maar vind hun communiecollectie totaal niet mooi en helemaal niks feestelijks aan. is veel te casual, terwijl ik echt wel een geklede kostuum zoek... Huren is ook geen optie, ik wil ze echt aankopen...Dus als jullie nog adresjes weten voor kinderkostuums? @ Petra wanneer ben je daar geweest? hadden ze ook blauwe kostuumpjes?dank je alvast voor de tip!groetjes
3 weekenden geleden. Blauw denk het wel durf het wel niet zeker zeggen. Gestreept , wit en zwart weet ik zeker. Anders moet je eens bellen. Is een leuke winkel wordt door Turkse mensen uitgebaat heel vriendelijk en spreken vloeiend Nederlands
Bij DOD in Brussel vind je ook echte mini-kostuums tegen een mini prijs. Maar je weet niet op voorhand wat er precies gaat zijn en of je maat er is. Er is daar ook altijd een uitgebreide communiecollectie, in alle stijlen.Ik ben persoonlijk ook geen fan van C&A of JBC. Mijn zoontje heeft vorig jaar zijn communie gedaan en hij had een tenue van Van Hassels (blazer, broek, hemd), maar die doen sinds dit jaar jammer genoeg geen kindercollectie meer. CKS heeft ook mooie kleren voor kinderen, ook de combinatie broek/gilet/blazer. Maar je gaat daar geen "herenkostuum" vinden, het blijft kinderkleding. Als het echt dat is wat je wil, ga je dat niet in een gewone winkel vinden. Dan heb ik helaas geen tips.