Terug naar overzicht
Ik trouw op 20/06/2015 en heb mijn eerste pas op 04/05/2015, dus ook maar anderhalve maand op voorhand. Ik twijfelde ook een beetje of dit op tijd is, maar de vrouw van de bruidswinkel zei dat dit zeker geen probleem zou zijn.
Goh ik denk dat die winkels echt wel weten wat ze doen hoor maar mijn eerste pas is in april en ik trouw in september. dus lijkt me wel kort maar hangt er ook vanaf waar je jurk vandaan komt enz denk ik :) geen stress! en als je twijfelt zou ik eens bellen naar de winkel
wij trouwen 22 augustus en mijn eerste pas is 5 juni ... maar inderdaad ik denk ook dat ze wel weten wat ze doen in de winkel :)
Hey, mijn eerste pas is op 30 mei, wat 2 maand op voorhand is. Normaal gezien zou dit één maand op voorhand geweest zijn maar omdat de bruidswinkel gesloten is in juli moet het dus klaar zijn eind juni... Ik denk dat dit redelijk normaal is hoor...
Oke dank jullie wel allemaal!
Ik mocht mijn pas volledig zelf kiezen... Ik sta in het onderwijs en heb dus rekening gehouden met de vakanties... Ik ga passen in de paasvakantie en ga dan een week voor de trouw opnieuw passen...
Ik trouw in Juni en mijn eerste pas was in januari, mijn 2de pas heb ik op 30 April...Ik zou ook stressen als het zo kort dag was, ik zou niet willen dat er dan iets misgaat...maar gelijk er vele hier al gezegd hebben, zo een winkels hebben jarenlang ervaring en weten waar ze mee bezig zijn.Moest je het toch niet zien zitten, bel dan eens naar de winkel.veel succes!
Ik ben mijn kleed ergens in januari gaan kiezen en midden mei is mijn eerste pas. Ze weten echt wel wat ze doen maar ik begrijp je bezorgdheid. Ik belde al om in april mijn eerste pas te doen en toen zei ze nee midden mei maar zij bellen me zelf. Dus geen reden tot paniek. Komt goed. Now worry
Ik zou me idd geen zorgen maken. Ik trouw op 16 meiEn mijn pas is 23 april en daarna afhalen op 13 mei.. Dus dat is zelfs maar 3 weken ervoor.. Heb ik kog wat extra tijd om af te vallen ;-)
Mijn eerste pas was op 20/12/2014 en ik ben getrouwd op 24/01/2015, dus een goede maand op voorhand met de feestdagen ertussen.Informeer gewoon goed bij de winkel en dan zal het zeker in orde komen!Nog een raad: hou bij het kiezen van je trouwkleed rekening met je huidige vorm en met hoe je er nu mee staat. Niemand wil bijkomen natuurlijk maar afvallen is niet altijd gemakkelijk! Je wil vlak voor je trouw zeker niet voor verrassingen komen te staan, zoals je kleed dat niet mooi aanpast! Veel succes!
Wij trouwen ook op 01-08-2015 en mijn eerste pas is op 10-07-2015. Ik vind dit héél nipt... Maar ze gaan blijkbaar het kleed dan pas binnen hebben... We hebben ook pas vorige week mijn jurk besteld... Een beetje laat dus in tegenstelling tot sommige andere dames... I know :-)