Terug naar overzicht
Hallo,ikzelf heb er geen ervaring mee maar heb al heel veel over gelezen en gehoord want ik wou namelijk ook vlindertjes.Het is blijkbaar echt niet gezond voor die beestjes en er gaan er een deel van dood heb ik me laten wijsmaken. dus wij kiezen dan toch maar voor de duiven.veel succes met de voorbereidingen
Ik heb er ook geen ervaring mee,maar ik denk persoonlijk dat zoals Stephanie al zei er wel een paar het avontuur niet zouden overleven.Vlinders zijn hele broze dieren.Ikzelf zou er mijn centen niet aan willen uitgeven...Ook al klinkt het heel romantisch.
Ik heb dit ook in gedachten gehad! op de uitnodigingen, menukaarten, fototoestellen en gastenboek zijn overal vlinders te vinden.ik kreeg het helaas niet over mijn hart wetende dat, indien je een doosje met vlinders bestelt, deze max 15 uur in het doosje mogen zitten. Wat moeilijk te regelen is omdat je ze toch al daags voordien moet laten leveren? Zou mij er dus niet goed bij voelen maar het idee is heeeel leuk en mooi :-)
Ik heb dit ook in gedachten gehad! op de uitnodigingen, menukaarten, fototoestellen en gastenboek zijn overal vlinders te vinden.
ik kreeg het helaas niet over mijn hart wetende dat, indien je een doosje met vlinders bestelt, deze max 15 uur in het doosje mogen zitten. Wat moeilijk te regelen is omdat je ze toch al daags voordien moet laten leveren?
Zou mij er dus niet goed bij voelen maar het idee is heeeel leuk en mooi :-)
Doe dat niet, want die vlindertjes sterven direct. Neem witte duifjes.