Terug naar overzicht
Bij ons was het een gewone reis, en als ik me niet vergis, is het in juli regenseizoen... in begin juni zaten wij net in de overgang, dus iedere dag wel een ferme plensbui, maar voor de rest warm en zalig. Je kan er ook alle kanten uit: relax op het strand, op avontuur of cultuur.
oei ist waar o daar hadden we nog niet bij stilgestaan bedankt voor de waarschuwing heb je mss een alternatief waarvan je denkt of zegt dat is ook mooi voor huwelijksreis en waar er geen regenseizoen is
wij gaan hier ff meevolgen want zoeken ook nog een mooie bestemming (hoeft niet te ver te zijn zoals Mexico) maar alle tips zijn welkom ;-)
Zonder of met kinderen? Wij hebben al een aantal zonbestemmingen kortbij gedaan met (kleine) kinderen. Ik heb het hier nog al ergens op het forum gezet, maar Blue lagoon village in Kos is een super hotel, zeker de suite met privézwembad en het is een heel kindvriendelijk hotel.Nog een tip, als je het ziet zitten om vanaf Schiphol te vertrekken, boek via arke of thomas cook in nederland (kan online), is echt stukken goedkoper dan in België, en dat voor dezelfde periode/hotel. De benzine en de parking wegen niet op tegen wat je uitspaart aan je reis.
dit zou zonder kindjes zijn even volledige aandacht voor elkaar alleen mag ook eens met 3 kids tss 14 en 4 jaar daarna hebben papa en mama terug de volle aandacht voor hen hoeft daarom niet zover als mexico te zijn mss egypte of Turkije zou ook goed zijn denk ik?
dit zou zonder kindjes zijn even volledige aandacht voor elkaar alleen mag ook eens met 3 kids tss 14 en 4 jaar
daarna hebben papa en mama terug de volle aandacht voor hen hoeft daarom niet zover als mexico te zijn mss egypte of Turkije zou ook goed zijn denk ik?
Herkenbaar Tanja, hier zijn het 3 kindjes die tegen onze trouw tussen de 2,5 en de 7,5 jaar zijn. Wij zullen onze huwelijksreis doen als we een half jaar getrouwd zijn, zijn dan 10 jaar samen en dat zal ook eens zonder kindjes zijn al moet ik toegeven dat als ik er aan denk, ze al mis In Egypte zal het in de zomer te warm zijn, ben eens geweest in mei. 't Was toen 32°C goed te doen in het hotel, het zwembad, en het strand wegens de aangename wind, maar toen we op uitstap gingen naar Luxor, daar was het 45°C en echt niet te doen.Turkije valt wel mee, maar het hotel dat we deden was niet echt een aanrader, volgende zomer gaan we zuidelijker in Turkije en hoop dat het ook niet te warm wordt, ik laat je weten hoe het hotel is. Ze hebben daar ook een gedeelte met suites met een gedeeld zwembad en privébediening aan de ligzetels.
ja zeg wel kga ze ook verschrikkelijk missen maar moet eens kunnen he even wat ademruimte met 2puberende dochters en een kleuterzoontje oei ja egypte zal precies toch wel wat te warm zijn Turkije ziet mn vriend wel zitten mag ik de naam al eens van het hotel waar jullie heen gaan?kan ik al eens piepen op de site grtjs
Turquoise Resort in Side
Wij hebben lang gezocht nr een huwelijksreis, mexico zat ook in ons hoofd, maar vanwege regenseizoen zij we totaal andere kant opgezocht. Wij gaan nr bali in juni.
Annelies, als jullie terug zijn laat je weten hoe het geweest is? Ik heb Bali in gedachten voor onze reis. Hoe lang blijven jullie?
Wij gaan naar secrets wild orchid in Montego Bay, Jamaica :)
Wij zullen in juni een weekje in Cabo San Lucas in Mexico verblijven. In die regio is het weer dan nog goed, het regenseizoen begint er in juli/augustus.
Paradise Cove Boutique Hotel op Mauritius