Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkelwagenmuntjes als bedankje

22-2-2015 9:58:24
Hallo allemaal

We gaan Winkelwagenmuntjes als bedankje geven aan de vrouwen en aan de mannen een flesje speciaal bier met gepersonaliseerde wikkel geven.
Zijn er nog mensen die Winkelwagenmuntjes hebben gegeven als bedankjes? We zouden die bestellen via looland.nl
Zouden jullie voorbeeldjes willen doorsturen naar mij? brendaverheyden@hotmail.com
Als afbeelding zouden we Mickey en minnie gebruiken omdat ons thema disney is
Wat denken jullie ervan?

Groetjes Brenda

Brenda
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1225

majona
30-5-2015
 Meld misbruik22-2-2015 10:10:52

Ik heb er 2 weken geleden besteld, maar ik heb ze nog niet ontvangen.
De proefdruk zal er alvast heel mooi uit.

petra
17-7-2015
 Meld misbruik22-2-2015 10:30:02

Wij hebben er besteld in december. Minimaal 100 stuks moet je meestal afnemen. Gemaild wat we willen en we kregen 2 voorbeelden door via mail. Gekozen en 4 weken later waren ze er. Vb verdtuurd

nathalie
13-6-2015
 Meld misbruik23-2-2015 21:21:26

Ik lees dat jullie thema Disney is. Waarin laten jullie dit nog terug komen?

Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik24-2-2015 20:31:43

Hey Nathalie

Ons thema is disney omdat we elk jaar naar euro disney gaan en ook omdat we 2 kindjes hebben van 5 en 8 jaar.

- Ik heb onder mijn pumps stickers van i do met Mickey oortjes
- ringkussentje van Mickey en minnie
- enveloppendoos in een vorm van Mickey oortjes
- gastenboek van Mickey en Minnie
- kousenband van Mickey
- oorbellen Mickey oortjes met Swarovski
- bij ons is alleen burgerlijk huwelijk en voor de kindjes hebben we kinderakte opgemaakt met Mickey en minnie
- op mijn nagels komen Mickey oortjes in diamante steentjes
- ook op mijn boeket op de handvat oortjes in diamante steentjes
- uitnodigingen in disney lettertype
- op onze feest: bij het binnenkomen krijgen de gasten een filmticket van een disney film Vb Sneeuwwitje en op tafel zal een fotokader zijn met afbeelding van film Sneeuwwitje en rode appels, bij Belle en het beest rode roos, Assepoester glazen muiltje, aladin geestenlamp, ...
- bedankje winkelwagenmuntje met Mickey en minnie
- op tafel waar filmtickets liggen, gaat ook een kandelaar staan zoals die van bij Belle en het beest
Voor voorbeelden kan ik u wat foto's doorsturen

Je laat maar iets weten en ik ben nog altijd op zoek naar andere ideeën

Groetjes Brenda

nathalie
13-6-2015
 Meld misbruik24-2-2015 21:42:04

Ja ik zou graag een paar dingens van Mickey of minnie willen gebruiken want mijne vriend heeft me ten huwelijk gevraagd met de vraag :wil je mijn minnie mouseje zijn? En een beeldje van mickey die minnie precies over den drempel draagt in hun trouwkleren.

Ik zou graag willen weten waar je de gastenboek, en enveloppendoos en ringkussentje hebt gevonden.
Je mag me hiervan ook een foto sturen alsook van je oorbellen.
Dit is mijn E-mail adres: natteke_r@hotmail.com

Op jullie kaartje staat niet een afbeelding van Mickey ?

Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik26-2-2015 10:44:44

Ik heb een mail gestuurd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...