Terug naar overzicht
Hey, wij trouwen op dezelfde dag :-) Ook wij gaan een ceremonie door het huis van de mens doen en wij wouden ook iets symbolisch in onze ceremonie. Wij hebben gekozen voor een zandceremonie. Dat stelt het samenvloeien van de 2 families voor. Dus dan zou mijn vriend een laagje zand in een vaas gieten, vervolgens ik in een ander kleurtje. Dan mijn vriend zijn moeder een laagje, vervolgens mijn moeder een laagje en dan de oma's een laagje.
Hey Hannah,Wij hadden ook een ceremonie met Huis van de Mens en dat was een uitstekende keuze. Zij praten alles aan elkaar dus daar hoef jij je geen zorgen om te maken! Wij hadden geen ceremonieboekjes, maar indien je die dus wil maken, kan je best eens met je contactpersoon van het Huis van de Mens overleggen wat er hierin kan komen.Wij hadde een ring warming - ceremonie gedaan. Hierbij gingen onze trouwringen de zaal rond in een schaaltje waarbij iedereen zijn wensen voor het bruidspaar mocht uitdrukken. Je kan hier heel veel informatie over vinden op het internet,Veel succes!