Terug naar overzicht
Dag EllenNormaal gezien worden de uitnodigingen volgens de etiquette zes tot acht weken voor het huwelijk verstuurd. Wij trouwen op 28/04/07 en versturen ze eind februari. De uitnodigingen liggen wel al klaar thuis en als we mensen zien geven we ze nu wel al eerder mee. Het is heel leuk om ze zelf te kunnen afgevenIngrid
Wij gaan dit zo'n 7 à 8 weken ervoor doen...Groetjes
Hey,Volgens de etiquette is het inderdaad 6 tot 8 weken (en 10 weken voor iemand in het buitenland) maar hou er wel rekening mee dat het verlofperiode is.Groetjes, Sissi
Binnen twee weken trekken we de foto's voor op de uitnodigingen. Vanaf dat de uitnodigingen klaar zijn, sturen we ze op. Je kan nooit weten met de verlofperiode hé.groetjesKlaartje28/7/2007
Het had misschien leuk geweest om op je kerst en nieuwjaars kaartje een save the date te zetten...Kan je nu natuurlijk ook nog doen.Zeker de mensen die je graag bij je hebt, zou ik verwittigen met een kaartje (nog geen echte uitnodiging). ALs je je uitnodigingen nu al verstuurd, vergeten mensen dat immers tegen dan ook weer.
HOu er rekening mee dat mensen rond deze periode hun vakanties vastleggen voor de zomer. groetjes
Dag iedereen, We moeten eigenlijk nog aan onze uitnodigingen beginnen maar als ik het hier zo lees dan zouden ze rond eind april moeten verstuurd worden. da moet dus wel lukken hé. Bedankt voor de reacties!!Grtjs.
elawij gaan onze uitnodigingen versturen/afgeven midden juni, aangezien wij in september trouwen en de grote vakantie er juist voor komt heMie22-09-2007
Hallo,Wij trouwen half augustus, ook tijdens het verlof dus. Versturen we onze uitnodigingen dan best al begin juni?groetjes,Helga
ik denk van wel Helga, want het is toch verlofperiode hé, de mensen moeten toch op tijd weten dat ze dan zich vrij moeten maken