Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Allerlei spulletjes van onze trouw te koop

22-2-2015 18:18:35

Hoi iedereen,

Zoals de titel al doet vermoeden, doen wij nog veel van onze spulletjes weg van onze trouw.

Wij hebben daarom een dropbox gemaakt waarvan de link onderaan volgt.

Wat kunnen jullie allemaal zien daarop?

-een handspiegeltje in barokstijl (handig en mooi voor bij de opmaak 's morgens

-onze ringenhouder (boompje onder glazen stolpje)

- dressboy (waarop een paar kledingstukken van de echtgenoot hingen) en een krukje waarop de schoenen van de bruid werden uitgestald

- aan het gemeentehuis hadden we een wit karretje voorzien met jeneverflessen en in de grote ronde doos zaten zelfgemaakt pomponnetjes om te gooien bij het buitenkomen, maar is eigenlijk een karretje dat voor veel doeleinden kan dienen (bv. ook voor snoepjes voor de kindjes of allerlei andere traktaties en dergelijke)

- een kaartenbox (mooie ovale box met cards bovenaan), daar hadden we een kadertje bij staan met "thank you from the new Mr. & Mrs."

- mini-étagères die we op de eettafels hadden staan met daaraan een labeltje (8 stuks beschikbaar)

-heel wat kaarsenhouders, windlichten etc. (sommigen zijn gewoon gekocht, anderen zijn zelf met kant omwikkeld, zodat het een heel mooi effect gaf 's avonds met de theelichtjes (zie daarvoor foto met de verschillende kaarsenhouders uitgestald op de tafel)

- ongebruikte large paraplu's (3 donkerblauwe en 2 ivoorkleurige)

- een aantal facet geslepen vaasjes die we gebruikt hebben voor mooie roosjes (komen ook een aantal van terug op de foto's

- 2 grote étagères (1 die diende voor onze bedankingen (zelfgemaakte zeepjes, die is momenteel in het goud en bestaat uit 3 niveaus, maar kan gemakkelijk herschilderd en/of herspoten worden in een andere kleur en een andere witte étagère stond op onze sweet table bestaande uit 2 niveaus.

- kadertjes en spreuken: 1 kadertje met "you're my cup of tea" (stond mee op onze high tea tafel), 1 doosje/kadertje met "our love is sweet, so take a treat" (dat stond op onze sweet table) en dan een houten bordje met "you+me = us" dat hing tussen onze stoelen in het gemeentehuis

-een aantal kleine barokkadertjes (momenteel goud) die op ons buffet stonden (met de verschillende gerechten) - 13 stuks op voorraad

Als jullie interesse hebben of nog vragen, dan hoor ik het graag.

groetjes

LINK met foto's

https://www.dropbox.com/sc/t0s5yfd11jujyhk/AAC7WMqLCWMP...

Britt

Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1412

Nele
23-5-2015
 Meld misbruik22-2-2015 19:10:14

Dag Britt,

Ik ben geïnteresseerd in de kaartenbox en de ringenhouder. Wat is de prijs hiervan?
Van waar ben je precies?
groetjes
Nele

silke
11-9-2015
 Meld misbruik22-2-2015 19:45:47

Hoeveel vraag je voor het wagentje?leuke spulletjes heb je:)

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik22-2-2015 20:15:52

Ik ben ook wel geïnteresseerd in de ringenhouder en het spiegeltje...

jolienlaenen@gmail.com; mag je me altijd een prijs doorsturen...

Lies
22-5-2015
 Meld misbruik22-2-2015 20:38:25

Dag Britt
Ik heb interesse in de kaarsenhouders en de kaders.hoeveel vraag je er voor?

Lies
22-5-2015
 Meld misbruik22-2-2015 21:15:31

Dag Britt
Ik kan je bericht blijkbaar niet openen,kun je een mail versturen naar lies_sinnaeve@hotmail.com?
Alvast bedankt!

Lisa
30-6-2012
 Meld misbruik23-2-2015 0:58:29

Hey Britt,
Ben ook geinteresseerd in de ringenhouder.
Maar aangezien er al een aantal liefhebbers voor mij zijn..
Waar heb je hem gehaald?

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik23-2-2015 9:10:27

Britt,
ik heb wel interesse in de fotokadertjes. Kan je mij daar eens de afmetingen (voor de foto) en de prijs van sturen?

hans.en.sjoeke.trouwen@gmail.com

Mercikes!

nina
23-5-2015
 Meld misbruik23-2-2015 16:34:12

ik heb je een pb gestuurd.

Britt

Meld misbruik23-2-2015 16:46:18

Hoi Nina,

Gisteren heb ik inderdaad een pb gekregen van jou en had daarop geantwoord. Of is er iets misgelopen met de communicatie?

groetjes,

Britt

Britt

Meld misbruik23-2-2015 16:52:41

Voor alle zekerheid: Nele, heb je gisteren en vandaag pb gestuurd en Silke ook gisteren....

Lisa: er zijn inderdaad al véél geïnteresseerden voor de ringenhouder. Heb nog even pb gestuurd.

groetjes

majona
30-5-2015
 Meld misbruik23-2-2015 19:47:16

Hey Britt,
Heb je de grote gouden etagere nog?

Nele
23-5-2015
 Meld misbruik23-2-2015 19:53:56

Hey Britt,

Ik kan momenteel geen privé berichten openen. Kan je de gegevens naar onderstaand mail-adres doorsturen? We zouden enkel de kaartenbox willen overnemen.
nele_de_smet@hotmail.com
bedankt!!

Britt

Meld misbruik23-2-2015 19:58:42

Hey Majona, heb pb gestuurd, hopelijk kan jij wel privéberichten openen. Laat anders iets weten.

majona
30-5-2015
 Meld misbruik23-2-2015 20:22:53

Hoi Brit.

Prive lukt bij mij precies ook niet.
Je kan me mailen via majona1988@hotmail.com

Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik24-2-2015 20:48:56

Hey Britt
Zou je mij kunnen laten weten wat je nog vraagt voor de paraplu's?
Bedankt!

Britt

Meld misbruik24-2-2015 20:54:18

Hey Annelies, ik heb je een privé-berichtje gestuurd. :)

eline
11-7-2015
 Meld misbruik22-4-2015 11:59:22

Dag Britt

Zijn de glazen vaasjes nog te koop?
Je mag me mailen op eline_gregoir@hotmail.com
Thanks!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...