Terug naar overzicht
Er zijn vermoedelijk honderden... videografen verspreid over heel Vlaanderen. Kun je specifieker zijn?
Er staat "jp videoproducties", dat lijkt mij toch specifiek genoeg :) Als ik het goed voor heb was dit Jan Peeters (http://www.jpvideo.be/ ), zijn website is ook weg.
Inderdaad Danny, is Jan Peters. Ik vind het wat raar, hij stond verleden jaar nog op een beurs liet ik mij vertellen en er is niets meer van terug te vinden op het web.Er wordt ook nog heel weinig geadverteerd hier op Wij trouwen wat videografen betreft, vergeleken bij verleden jaar, Zal crisis zijn zeker...
Ik vraag mij af of het veel nut heeft om hier te adverteren, er wordt toch altijd gevraagd wie een goede of goedkope videograaf kent en de adverterende videografen bieden zich dan gewoonlijk ook aan en dat terwijl ze al in een mooi overzicht staan aan de rechterkant. Ze worden blijkbaar niet rechtstreeks gecontacteerd, het enige voordeel dat ze hebben is dat ze zelf reclame mogen maken maar dat doen de bruiden ook voor andere niet adverterende videografen.
@ dannyHet is vooral de mond aan mond reclame die het beste resultaat bied, 80% van de klanten komen op die wijze bij ons toch op die manier terecht.Mijn collega adverteert hier wel, dat is de rest, zo 'n 20% dus. Beter dit dan niets maar het kost dan zo ook een 600 euro per jaar vermoed ik.Je kan dit niet doorrekenen aan je klanten natuurlijk. Het is al heel moeilijk om als zelfstandig videograaf aan de bak te komen door al de mensen die het als hobby doen. Je mag dan natuurlijk niet verwachten dat ze hetzelfde resultaat hebben, daar duwt het schoentje meestal... Als je soms trailers hier bekijkt zeg je amaai...prutsers. maar als de koppeltjes daarmee tevreden zijn waarom niet. Onlangs 2 nieuwe toestellen aangeschaft om nog beter resultaten te halen, zo 'n 12000 euro met lenzen, daar mag je al enkele reportages voor maken. Enfin, gelukkig zijn er bruidjes die wel het nut zien van een levenslange herinnering.Maar het budget van de trouwertjes moet het natuurlijk toelaten, het kost allemaal al heel wat voor hun (en voor ons) ik begrijp dat, maar je mag ook het onmogelijke niet verwachten van een beroepsfoto-videograaf hé.Oeps, we wijken af, straks krijgen we er van langs...Groetjes.
Wij hadden Jan Peeters als videograaf op ons huwelijk en wij zijn er heel tevreden van. Niks van opmerkingen erover. Maar ik moet wel zeggen dat Jan niet meer van de jongste is en dat heeft er mss mee te maken.Hij kan ook problemen hebben op gezondheidsvlak dat hij ermee gestopt is, ...Er kunnen veel redenen zijn waarom hij gestopt is hé :-)
Zou inderdaad gestopt zijn door ziekte, jammer natuurlijk, alle sterkte toegewenst alvast, een toffe videograaf die heel wat koppeltjes heel gelukkig heeft gemaakt met zijn videografie.