Terug naar overzicht
kijk eens op de site van de c&a, is wel niet super gekleed, maar ze hebben er heel wat. Ook een mooi wit jurkje voor meisjes.
sofiefee.nl is een echte aanrader, hele mooie kleedjes, snelle levering en ook de prijzen zijn heel aangenaam!
Het Ilse,Ik ben van Eeklo, maar bij ons in buurt ken ik geen winkels. Eventueel Chloë, maar vond er zelf geen mooie jurkjes.Voor mijn dochtertjes ga ik bestellen op lightinthebox.comZe zijn niet duur en erg mooi en je kan zelf je kleur kiezen! Kijk maar eens, echt de moeite!Succes!groetjes
Het Ilse,
Ik ben van Eeklo, maar bij ons in buurt ken ik geen winkels. Eventueel Chloë, maar vond er zelf geen mooie jurkjes.
Voor mijn dochtertjes ga ik bestellen op lightinthebox.com
Ze zijn niet duur en erg mooi en je kan zelf je kleur kiezen! Kijk maar eens, echt de moeite!
Succes!
groetjes
geklede blauwe broeken hebben ze nu in de zara hangen!ben er dit weekend nog geweest
heb jij al eens besteld via lightinthebox? Wij zijn van plan om daar ook een jurk te bestellen?
Hallo allemaal, heb ondertussen kledij gevonden.Blauwe kostuumbroek in zarawit hemdje van Dal Lago in winkel Doets&Doets in Gent + schoenenstrikje besteld bij de baerdemaeker in eeklonu nog op zoek naar ceintuur in donkerblauw uiteraard :-))voor de meisjes hebben we een kleedje gekozen uit de collectie bij Pierre Yves, supermooi!! De gouden schoentjes voor de meisjes komen ook uit GentToch bedankt om allemaal mee te denken :-))Ben nu volop bezig met onze uitnodigingen ... SPANNEND