Terug naar overzicht
Er al eens over nagedacht om een kostuum te huren? Helemaal niet duur!
italiaansemaatpakken.be
Mijn man heeft zijn kostuum van youniek in Turnhout. Helemaal op maat gemaakt en niet duur
Villa Verdi is een echte aanrader! Maatpak op maat gemaakt voor 400 euro. (In Sint-Denijs-Westrem.)
Idd villa Verdi ! :)
Ik zou Father&sons in Brussel aanraden! Geen maatwerk, maar de zaakvoerder, Grèg, heeft een zeer goede kleermaker. Ik hou persoonlijk erg van smalle broekspijpen en een getailleerde vest. Dat is ook zijn stijl en dat doet ie super goed. Maar je moet er voor zijn! En je moet ook echt alleen met hem werken, zijn medewerkers vind ik echt niet goed.
Mijn man ondertussen, is het zijne met de solden bij Hugo Boss gaan kopen, net geen 400 euro en het was prachtig!!!!!!
Wij zijn naar De Baerdemaeker geweest in Eeklo. Supertoffe kerel en heel goede uitleg gekregen. Kostuum was 475 €.
Hey,Onze suite gaat er 1huren, 3 delig pak. Das of strik inbegrepen,enkel het hemd en schoenen moeten aangekocht worden,maar moet niet bij hun aangekocht wordenPak huren kwam op 95€Eventueele aanpassingen worden ook gedaan en is kosteloos.Grtjes Sofie
Wij zijn naar Maasmechelen gereden naar de outlet van Hugo Boss. Mijn vriend heeft daar zijn kostuum gekocht+ hemd+ gilbert+ riem+ das voor 580 euro samen. Wij vonden het echt de moeite waard om tot daar te rijden.
Bedankt voor de vele reacties, wij gaan deze week eens kijken bij Villa Verdi en zien of we daar kunnen vinden wat we zoeken!
Huur misschien een kostuum. Dit moet toch meevallen.
hallo ,wij zijn voor mijn ventje in point mariage gaan kijken leers(frankrijk)deze kostuums zijn rond de prijsklasse 200 en 350 euro het stuk en heel mooi afgestemd op trouwkleed of ander kostuum en is een goeie service!veel succes !
Mijn verloofde heeft zijn kostuum bij Youniek in Turnhout laten maken.Ontvangst en uitleg was super en prijs viel ontzettend mee. (400euro) Ik ben benieuwd naar het resultaat... :-) Mijn jurk is bij hen ook besteld. Grtjs
Bij Café Costume kan je een heren maatpak vinden dat begint vanaf 450 euro. www.cafecostume.com