Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestviltje

23-2-2015 20:21:54
Welke vragen zetten jullie op de feestviltjes?

Melissa
16-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 791

Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik24-2-2015 10:59:15

- Hoe zie je het trouwkoppel over 10 jaar?
- Wat vond je van het huwelijksmenu?
- Naar waar moet het koppel op huwelijksreis en waarom?
- Maak een tekening van het huwelijkspaar.
- Wat vind je van de trouwkledij?
- Wat vind je van de mensen aan jouw tafel?
- Teken jezelf (of jouw partner).
- Vanwaar ken je de bruid(egom)?
- Welke goede raad geef je het koppel voor een geslaagd huwelijk?
- Omschrijf het bruidspaar in 5 woorden.
- Zoek enkele namen voor kindjes van het bruidskoppel.
- Heb je gedanst met de bruid(egom)?
- Wie aan tafel heeft een glaasje teveel op? Graag details a.u.b.
- Wat zijn jouw wensen voor het huwelijkspaar?
- Wat is jouw mooiste, grappigste herinnering aan vandaag?
- Binnen hoeveel tijd zal de bruid zwanger zijn?

Kevin
4-7-2014
 Meld misbruik24-2-2015 11:00:38

Wij hebben nog redelijk wat feestviltjes over (in perfecte staat natuurlijk), met vragen zoals "wat wensen jullie het bruidspaar toe", "tips voor een gelukkig huwelijk", "hoe zien jullie het bruidspaar binnen x-aantal jaar" en dergelijke (voor de exacte vragen moet ik nog eens terug kijken). Mocht je interesse hebben: ik wil wel eens nagaan hoeveel bierviltjes we nog precies hebben en dan kan ik er een mooi prijsje voor maken :) Groetjes

Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik24-2-2015 13:36:07

Hey Kevin,
Zou je het mij kunnen laten weten hoeveel feestviltjes jullie nog hebben en met welke vragen?
Bedankt!

Kevin
4-7-2014
 Meld misbruik24-2-2015 13:38:25

Hallo Annelies, geen probleem. Ik kijk deze avond van zodra ik thuis ben en laat je dit zo snel mogelijk weten. Groetjes

Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik24-2-2015 21:39:20

Alvast bedankt :p
Kevin, wij maken ze zelf gewoon een kaartje met hetzelfde bruidj en bruidegommetje van op de uitnodigingen :p
Toch bedankt!!

Kevin
4-7-2014
 Meld misbruik26-2-2015 8:56:30

Hallo Annelies, wij hebben 6 verschillende versies van bierviltjes met volgende vragen:

1. "Wat is jouw mooiste herinnering met/van het bruidspaar" (nog 47 exemplaren van over),

2. "Woorden van wijsheid (voor een geslaagd huwelijk, bruid, bruidegom,...)" (nog 38 exemplaren van over),

3. "wat wens je in de toekomst zeker nog te doen samen met het bruidspaar?" (nog 55 exemplaren van over),

4. "Beschrijf het bruidspaar in 5 woorden" (nog 50 exemplaren van over),

5. "Wat is jullie favoriete/mooiste/meest memorabele reisbestemming en waarom raden jullie deze zeker aan?" (nog 38 exemplaren van over) en

6. "Over 10 jaar... (vul verder aan), over 50 jaar... (vul verder aan)" (nog 45 exemplaren van over).

Op elke versie staat onderaan het kaartje dan nog "naam afzender:", de achterkant is gewoon blanco. Wij vonden het zelf een plezante manier voor een gastenboek, omdat er al specifieke vragen gesteld worden en mensen niet zomaar in het wilde weg iets moeten verzinnen. Er kwamen hele leuke, grappige en originele antwoorden uit, dus zeker plezant om achteraf nog eens te herlezen! Mocht je interesse hebben, dan geef je maar een seintje! Groetjes

Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik4-3-2015 13:35:31

Hallo Kevin,
Waar heb je deze viltjes besteld of gekocht? Ik zoek zoiets omdat ik geen gewone gastenboek wil. Heb het nog niet gevonden op het internet.
Groetjes Sandra

Kevin
4-7-2014
 Meld misbruik4-3-2015 16:28:25

Hallo Sandra, een vriendin van ons had daarvoor gezorgd, ik zal eens bij haar moeten horen waar ze dat besteld heeft. Wij hebben nog een mooie mix (totaal: 273) van de 6 verschillende versies van onze bierviltjes, dus mocht je interesse hebben, wij doen ze weg voor een zacht prijsje :)

Groetjes

Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik4-3-2015 21:08:07

Hoi Kevin,

Stuur je me anders eens je zacht prijsje door via privé bericht?

Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik8-3-2015 10:33:08

http://www.hetfeestviltje.be/

Hier vind je ze ook op anders :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...