Terug naar overzicht
Hallo iedereen!
Voor onze walking dinner voorzien wij live muziek, maar willen de avond afsluiten voor paar uur met een DJ.
Locatie; Schilde (Antwerpen)
Kan iemand ons helpen aub?
Alvast bedankt!
Dag Elena,Deze avond kunnen we je nog helpen om er een spetterend feest van te maken. Niet heel lang meer wachten aub want vooral de zaterdagen geraken stilaan ingeboekt...Graag onze site er even bijhalen als u wil voor de eerste info en foto's. Mocht je gelijk willen, kunnen we een vrijblijvende afspraak regelen!Partygreets!Dj Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Dag Elena,
Deze avond kunnen we je nog helpen om er een spetterend feest van te maken. Niet heel lang meer wachten aub want vooral de zaterdagen geraken stilaan ingeboekt...
Graag onze site er even bijhalen als u wil voor de eerste info en foto's.
Mocht je gelijk willen, kunnen we een vrijblijvende afspraak regelen!
Partygreets!Dj Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Dirk, 28 augustus 2015 is een vrijdag. :D
Idd, is een vrijdag!Dirk, ik heb je een mailtje gestuurd!groetjesElena
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587 ...
Hola, foutje daar inderdaad! Iets te snel geweest :-)Klopt, Elena, ik heb daarnet al geantwoord op je mail. Ik zie je antwoord wel verschijnen...Dj Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Hola, foutje daar inderdaad! Iets te snel geweest :-)Klopt, Elena, ik heb daarnet al geantwoord op je mail. Ik zie je antwoord wel verschijnen...
Dj Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Hoi Elena, mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Wim Van Denhaute alias Dj WiMiX. Zoals u wel kunt raden is muziek mijn passie en deze wil ik met veel plezier gebruiken om jullie een leuke avond te bezorgen! Steeds bereid voor een kennismakend gesprek! Info: 0498/36.34.56Grtj Wim