Terug naar overzicht
Hallo Karen,wij hebben USB kaarten (ziet eruit als een bankkaart) laten bedrukken met onze foto en op de voorkant Wij gaan trouwen en op de achterkant Steek me vlug in je pc laten maken. Dan hebben we een filmpje gemaakt van onze zoon (10 jaar) die onze trouw aankondigt. Vonden dit net iets originelers en wilden onze zoon daar ook in betrekken.GroetjesSandra
Ik heb onze trouwuitnodigingen al besteld. Ze komen van www.optimalprint.nl en heel tevreden van!
De onze komen ook van optimalprint.nl en zijn er ook heel content over!Er is heel veel keuze maar wij zijn uiteindelijk voor een uitnodiging met de Eiffeltoren gegaan omdat mijn vriend me daar gevraagd heeft. ;-) Onze uitnodigingen zijn begin januari verstuurd en sinds gisteren weten we van iedereen of ze komen of niet en we hebben veel complimenten gekregen over de uitnodiging zelf. Over 31dagen is het voor ons zover!Veel succes nog met de zoektocht.Groetjes
De onze komen ook van optimalprint.nl en zijn er ook heel content over!
Er is heel veel keuze maar wij zijn uiteindelijk voor een uitnodiging met de Eiffeltoren gegaan omdat mijn vriend me daar gevraagd heeft. ;-) Onze uitnodigingen zijn begin januari verstuurd en sinds gisteren weten we van iedereen of ze komen of niet en we hebben veel complimenten gekregen over de uitnodiging zelf. Over 31dagen is het voor ons zover!
Veel succes nog met de zoektocht.
Groetjes
Ik heb ze ook via optimalprint besteld en ze zijn heel mooi. Ik heb hele leuke reacties gekregen en nu gaat zelfs een vriendin van mij daar haar communikaarten bestellen en na twee dagen komen ze aan bij je thuis. Groetjes
De onze komen van Vistaprint. Iedereen vond ze prachtig en niemand had door dat het een "prefab-model" was.Veel keuze en echt niet duur...
E onze komen ook van vistaprint
Tadaaz ook heel tevreden van
carddreams.be, topkwaliteit en snelle levering, wij zijn er hel tevreden van
Sandra, Waar heb je die kaarten laten drukken/ ontwerpen? Bedankt!
de onze komen van Tadaaz, heel tevreden van !
Kim,Ga eens kijken bij USB Concept. Daar heb je alle soorten USb spullen. Wij hebben zo een kaart met een foto van ons op. Hele vlotte en vriendelijke service. Je mag hen altijd mijn naam doorgeven als je contact met hen opneemt.
Uitnodigingen nog niet besteld maar onze save the dates komen van www.planet-cards.nl .Snel, en ze zijn echt heel mooi geworden.