Terug naar overzicht
Hallo (Toekomstige) Bruidjes!
Ons huwelijk is ondertussen al 255 daagjes geleden zie ik!
Wegens plaatsgebrek wou ik eerst mijn jurk verkopen.... Maar ben nu toch beginnen twijfelen...
Voor op een paspop te hangen heb ik totaal geen plaats & om mijn jurk in een zak in de kast te hangen vind ik het ook te jammer.
Nu zit ik al een paar daagjes met het idee in mijn hoofd om een "Trash the dress" fotoshoot te doen, wanneer we 1 jaar getrouwd zijn.
Maar ben een beetje bang dat ik spijt ga hebben wanneer ik hem moet weggooien... Dubbel gevoel heb ik dus! :)
Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik zie dat verschillende mensen hun trouwkleedje verkopen. Zelf moet ik nog trouwen maar ik zou het niet over mijn hart krijgen om het te verkopen. Ik kijk zo uit naar deze dag en ik zou het kleed niet verder kunnen verkopen. Het zal hier bij mij ook wel even in de kast staan en moesten we ooit verhuizen komt mijn kleedje op een paspop te staan in de bovenal of op de slaapkamer. Doe geen overhaaste dingen waar je achteraf spijt van hebt. Groetjes
Ben het eens met Cindy ;-)
Vroeger zei ik altijd dat ik van mijn sleep van mijn kleed een Doopkleedje zou maken voor mijn kind maar hier zijn eerst de kindjes gekomen en daarna het huwelijksaanzoek. Echt meid doe geen overhaaste beslissingen waar je achteraf spijt van hebt. Het idee alleen al dat iemand anders in mijn kleed het ja woord zou geven. Nee daar zie ik mijn ventje veel te graag voor en alleen ik wil het ja woord geven in dit kleed. Wie weet zou mijn dochtertje ooit een Doopkleedje kan maken van mijn sleep. ☺
Een trash the dress betekent niet altijd dat je jurk ook echt naar de knoppen is daarna.Van een beetje zoutwater en zeezand ze niet kapot gaan.
Hier reactie van een bruid die weekje voor jou getrouwd is en al ervaring heeft met haar kleed :-)Het hangt in de weg, punt. Geen discussie over mogelijk. Vroeger zei ik altijd dat ik de eerste carnaval na ons huwelijk mijn trouwjurk zou aandoen. Niet dus!!!! Al het geld en de sentimentele waarde zouden echt wel verloren zijn. Verkopen is een dubbel gevoel, je krijgt wel een aardig centje maar iemand anders trouwt in jou jurk ook niet echt een oplossing. Een trash the dress shoot zou ik ook niet overwegen, heb nu al fotoalbum met 200 foto's in en 2 prachtige huwelijkskaders, wat doe je op den duur met al die foto's.........Dus blijft er 1 oplossing over bij plaatsgebrek; de kast in, niks meer en niks minder........Je bent niet de enigste die haar trouwjurk in een zak moet hangen in de kast, ik denk spijtig genoeg véél meer dan we zouden denken omdat het simpelweg de enigste oplossing is voor velen die toch hun trouwjurk willen houden.
Hier reactie van een bruid die weekje voor jou getrouwd is en al ervaring heeft met haar kleed :-)
Het hangt in de weg, punt. Geen discussie over mogelijk. Vroeger zei ik altijd dat ik de eerste carnaval na ons huwelijk mijn trouwjurk zou aandoen. Niet dus!!!! Al het geld en de sentimentele waarde zouden echt wel verloren zijn. Verkopen is een dubbel gevoel, je krijgt wel een aardig centje maar iemand anders trouwt in jou jurk ook niet echt een oplossing. Een trash the dress shoot zou ik ook niet overwegen, heb nu al fotoalbum met 200 foto's in en 2 prachtige huwelijkskaders, wat doe je op den duur met al die foto's.........Dus blijft er 1 oplossing over bij plaatsgebrek; de kast in, niks meer en niks minder........Je bent niet de enigste die haar trouwjurk in een zak moet hangen in de kast, ik denk spijtig genoeg véél meer dan we zouden denken omdat het simpelweg de enigste oplossing is voor velen die toch hun trouwjurk willen houden.
Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om mijn trouwkleed te verkopen of een trash the dress fotoshoot te doen. Wat ik waarschijnlijk ga doen is het kleed laten korter maken. Dan is het een leuk kort kleedje dat ik nog eens kan aandoen (al is het maar een paar keer!) Met de rest van de stof ben ik niet onmiddellijk iets van plan maar het kan toch ooit nog van pas komen. Nu, kortermaken is niet bij elk kleed een optie natuurlijk...
Hey Jessica,Als je interesse hebt in een trash the dress fotoshoot, kan je me altijd eens contacteren. We kunnen gerust verschillende mogelijkheden bespreken en natuurlijk niet alles zorgt ervoor dat je jurk naar de vaantjes is.Groetjes,Stijnwww.stijnwillems.com
Mijn kleed komt op een paspop in de hal van mijn huis denk ik.Ik hoop dat ik geen plaatsgebrek ga hebben. Verkopen zou ik het ook niet doen. Ik zou niet willen denken dat er iemand anders in mijn jurk gaat trouwen. Een trash the dress shoot misschien, maar dan is het misschien kapot. Dat is zonde van al dat geld. Gevonden op pinterest een jurk ingekaderd. Als je geen plaats hebt om een paspop te zetten, kan er misschien we plaats zijn om een kader te hangen.