Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trash the dress - Fotoshoot

24-2-2015 18:18:34

Hallo (Toekomstige) Bruidjes!

Ons huwelijk is ondertussen al 255 daagjes geleden zie ik!

Wegens plaatsgebrek wou ik eerst mijn jurk verkopen.... Maar ben nu toch beginnen twijfelen...

Voor op een paspop te hangen heb ik totaal geen plaats & om mijn jurk in een zak in de kast te hangen vind ik het ook te jammer.

Nu zit ik al een paar daagjes met het idee in mijn hoofd om een "Trash the dress" fotoshoot te doen, wanneer we 1 jaar getrouwd zijn.

Maar ben een beetje bang dat ik spijt ga hebben wanneer ik hem moet weggooien... Dubbel gevoel heb ik dus! :)

Heeft hier iemand ervaring mee?

Jessica
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1532

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik24-2-2015 21:00:25

Ik zie dat verschillende mensen hun trouwkleedje verkopen. Zelf moet ik nog trouwen maar ik zou het niet over mijn hart krijgen om het te verkopen. Ik kijk zo uit naar deze dag en ik zou het kleed niet verder kunnen verkopen. Het zal hier bij mij ook wel even in de kast staan en moesten we ooit verhuizen komt mijn kleedje op een paspop te staan in de bovenal of op de slaapkamer. Doe geen overhaaste dingen waar je achteraf spijt van hebt. Groetjes

Kathleen
19-9-2015
 Meld misbruik24-2-2015 21:09:09

Ben het eens met Cindy ;-)

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik24-2-2015 21:14:47

Vroeger zei ik altijd dat ik van mijn sleep van mijn kleed een Doopkleedje zou maken voor mijn kind maar hier zijn eerst de kindjes gekomen en daarna het huwelijksaanzoek. Echt meid doe geen overhaaste beslissingen waar je achteraf spijt van hebt. Het idee alleen al dat iemand anders in mijn kleed het ja woord zou geven. Nee daar zie ik mijn ventje veel te graag voor en alleen ik wil het ja woord geven in dit kleed. Wie weet zou mijn dochtertje ooit een Doopkleedje kan maken van mijn sleep. ☺

Wouter

Meld misbruik25-2-2015 9:40:50

Een trash the dress betekent niet altijd dat je jurk ook echt naar de knoppen is daarna.
Van een beetje zoutwater en zeezand ze niet kapot gaan.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik26-2-2015 16:02:22

Hier reactie van een bruid die weekje voor jou getrouwd is en al ervaring heeft met haar kleed :-)

Het hangt in de weg, punt. Geen discussie over mogelijk. Vroeger zei ik altijd dat ik de eerste carnaval na ons huwelijk mijn trouwjurk zou aandoen. Niet dus!!!! Al het geld en de sentimentele waarde zouden echt wel verloren zijn. Verkopen is een dubbel gevoel, je krijgt wel een aardig centje maar iemand anders trouwt in jou jurk ook niet echt een oplossing. Een trash the dress shoot zou ik ook niet overwegen, heb nu al fotoalbum met 200 foto's in en 2 prachtige huwelijkskaders, wat doe je op den duur met al die foto's.........Dus blijft er 1 oplossing over bij plaatsgebrek; de kast in, niks meer en niks minder........Je bent niet de enigste die haar trouwjurk in een zak moet hangen in de kast, ik denk spijtig genoeg véél meer dan we zouden denken omdat het simpelweg de enigste oplossing is voor velen die toch hun trouwjurk willen houden.

Tanja
24-1-2015
 Meld misbruik27-2-2015 8:13:45

Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om mijn trouwkleed te verkopen of een trash the dress fotoshoot te doen. Wat ik waarschijnlijk ga doen is het kleed laten korter maken. Dan is het een leuk kort kleedje dat ik nog eens kan aandoen (al is het maar een paar keer!) Met de rest van de stof ben ik niet onmiddellijk iets van plan maar het kan toch ooit nog van pas komen. Nu, kortermaken is niet bij elk kleed een optie natuurlijk...

Stijn

Meld misbruik27-2-2015 11:21:45

Hey Jessica,

Als je interesse hebt in een trash the dress fotoshoot, kan je me altijd eens contacteren. We kunnen gerust verschillende mogelijkheden bespreken en natuurlijk niet alles zorgt ervoor dat je jurk naar de vaantjes is.

Groetjes,
Stijn

www.stijnwillems.com

Jody
4-7-2020
 Meld misbruik1-3-2015 1:40:39

Mijn kleed komt op een paspop in de hal van mijn huis denk ik.
Ik hoop dat ik geen plaatsgebrek ga hebben.

Verkopen zou ik het ook niet doen. Ik zou niet willen denken dat er iemand anders in mijn jurk gaat trouwen.

Een trash the dress shoot misschien, maar dan is het misschien kapot. Dat is zonde van al dat geld.

Gevonden op pinterest een jurk ingekaderd. Als je geen plaats hebt om een paspop te zetten, kan er misschien we plaats zijn om een kader te hangen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info