Terug naar overzicht
Hallo Sarah, Zou je die niet in de winkel kunnen kopen waar je je kleed hebt gehaald? Zo kunnen zij ook kijken wat bij jouw kleed past. Ik heb zo wat overal mijn juwelen gekocht maar mijn spelden heb ik van de bruids winkel zelf. Mijn juwelen neem ik mee bij de tweede pas en als er niets bij mijn kleed past neem ik de juwelen van de bruids winkel zo ook mijn tiara. Succes
Ik heb oorbellen gekocht bij een juwelier en haarspeldjes in Claire's. Succes!
mijn haarspeldjes komen van de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht, het zijn er van Swarovski.Mijn oorbellen, ketting en armband heb ik in de swarovski winkel zelf gehaald want de juwelen die ze aanbieden in de bruidswinkels vind ik allemaal hetzelfde (en niet mooi maar dat is persoonlijk natuurlijk...)
Mijn diadeem, met langs de ene kant een parel-steentjesdecoratie komt ook van bij Claire's. De diadeem zelf zie je niet want wordt weggewerkt in mijn kapsel dus enkel de steentjes en de parels zie je.Mijn juwelen komen van de juwelier en zijn van het merk Guess.Groetjes
Mijn diadeem, met langs de ene kant een parel-steentjesdecoratie komt ook van bij Claire's. De diadeem zelf zie je niet want wordt weggewerkt in mijn kapsel dus enkel de steentjes en de parels zie je.
Mijn juwelen komen van de juwelier en zijn van het merk Guess.
Groetjes