Terug naar overzicht
Ik denk dat jullie overal terecht kunnen hoor. Ik ben in Sint-truiden naar een gewone juwelier geweest en stemmen ze de ringen op elkaar af! Ze kijken gewoon naar de vorm van de ringen! Super service!Veel succes!
Onze ringen komen van sierradenludoonline.be, wij zijn in de winkel zelf geweest (Aarschot) en de ringen waren prachtig. Op de site kan je ze al allemaal bekijken per set maar elke ring kan apart gekocht worden dus 2herenringen is helemaal geen probleem volgens mij. ;-)Veel succes met de zoektocht!
Onze ringen komen van sierradenludoonline.be, wij zijn in de winkel zelf geweest (Aarschot) en de ringen waren prachtig. Op de site kan je ze al allemaal bekijken per set maar elke ring kan apart gekocht worden dus 2herenringen is helemaal geen probleem volgens mij. ;-)
Veel succes met de zoektocht!
Hey,Onze ringen komen van bij Fede di oro.Waar wij zelf een ontwerp mochten samen stellen,dus 2mannen ringen is ook perfect mogelijk. Prijs kwaliteit ok super!Veel plezier nog met je zoektocht naar de perfecte ringen😉Grtjes Sofie
Ik denk dat het AMICI is die een collectie trouwringen heeft voor mannen/ vrouwen. En mijn collega is 2j geleden gehuwd met haar vriendin en zij hebben beiden dezelfde trouwring gekozen van Aurodesign. Keuze genoeg zou ik zeggen !!! Veel succes!!!
Ik denk dat het AMICI is die een collectie trouwringen heeft voor mannen/ vrouwen. En mijn collega is 2j geleden gehuwd met haar vriendin en zij hebben beiden dezelfde trouwring gekozen van Aurodesign.
Keuze genoeg zou ik zeggen !!! Veel succes!!!
Ter verduidelijking: het was AMICI PINK collectie speciaal ontworpen voor de holebi gemeenschap en sponser mister gay vlaanderen. Zien er mooi uit. De verdelers staan op hun site.In Aalst bij juwelier Zwitserland verkopen ze de AMICI trouwringen.groetjes,
Ter verduidelijking: het was AMICI PINK collectie speciaal ontworpen voor de holebi gemeenschap en sponser mister gay vlaanderen. Zien er mooi uit. De verdelers staan op hun site.
In Aalst bij juwelier Zwitserland verkopen ze de AMICI trouwringen.
groetjes,
Mijn neef ook homo, heeft zijn ringen laten ontwerpen bij Dirk Bulteel in Sint-Niklaas. Ze waren echt heel mooi.
Bedankt voor de reactie! Zullen eens opzoeken op de sites en de lokale juweliers gaan bezoeken! Ik laat weten wat het geworden is!
Wij gaan bij Hanne Schoofs in Schilde ... alles op maat en volledig naar eigen wensen !