TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Klaartje
28-7-2007
|
1-2-2007 13:46:52
Maxim's Couture in Mechelen kan ik heel erg aanraden!
groetjes,
Klaartje 28/7/2007
|
|
Katrijn
1-9-2007
|
1-2-2007 14:52:51
Cermo is heel mooie winkel en ze zijn daar erg behulpzaam en helemaal niet opdringerig!!!
Groetjes,
|
|
Wendy
5-5-2007
|
1-2-2007 15:53:03
Mijn jurk komt van bij Cermo, hele grote winkel met volledige collectie van linea raffaelli en rembo en ook alle andere grote merken. Ze zijn er ook heel vriendelijk, toen ik ging kiezen heb ik in totaal 25 jurken gepast (ze gaan heel de winkel met je rond en hangen gekleurde rondjes rond de jurken die je mooi vindt en die je wil passen, dan mag je ze een voor een aanpassen). Ik zou wel niet te lang meer wachten, ik ben in oktober geweest voor mijn jurk voor 5 mei, en die komt pas half maart in de winkel binnen! (dan moet hij nog aangepast worden)
Groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
1-2-2007 17:09:30
Hallo Joke,
Ik heb mijn jurk ook bij Cermo gekocht. Ze zijn daar heel vriendelijk en nemen echt hun tijd, ik ben 3uur aan het passen geweest, heb ook zeker 25jurken aangehad. En op het einde toen ik nog 3 jurken overhad heb ik deze 3 nog eens 4 keer aan gehad zodat ik ze goed kon vergelijken. We hebben die dag zelf ook niet direct beslist omdat mijn papa de jurk ook nog eens graag wou zien en dat was geen enkel probleem. Toen we met mijn papa terug zijn gegaan hebben ze me aangeraden om nog eens mijn top 3 van jurken aan te doen zodat ik echt 100% zeker was van mijn keuze. Als ik jou was zou ik daar zeker eens gaan kijken. Ik zou wel niet meer te lang wachten zoals Wendy zegt. Ik ben mijn jurk midden december gaan bestellen en moet op 5/5 pas voor het eerst gaan passen.
Veel plezier met het kiezen van je droomjurk!!!
Groetjes, Véro 16/6/2007 http:/veroenbilly.trouwen.com
|
|
stien
10-5-2007
|
1-2-2007 17:17:38
Hallo Wendy,
Ik trouw ook op 5 mei en mag op 22 maart mijn jurk gaan passen. Ik twijfel wel nog over lingerie en schoenen: koop jij die in de bruidswinkel of ga je die op voorhand ergens anders kopen?
Groetjes,
Stien 5.5.07
|
|
Wendy
5-5-2007
|
1-2-2007 18:33:41
Dag Stien,
Ik heb in de bruidswinkel schoenen gepast, maar daar hadden ze er alleen maar van linea raffaelli en die pasten mij niet goed. Ik ga tegen de eerste pas daarom eens kijken bij Van Loock voor schoenen. Lingerie haal ik ook gewoon in de lingeriewinkel, ook tegen de eerste pas.
Groetjes,
Wendy
|
|
Joke
9-6-2007
|
2-2-2007 11:23:05
Bedankt voor de reacties,
Ik heb een afspraak gemaakt nu zaterdag bij Cermo om mijn droomjurk te zoeken. Hopelijk vind ik hem...
Groetjes, Joke
|
|
annelies
9-6-2007
|
2-2-2007 15:12:08
Hey Joke, Gewoon om te laten weten dat wij ook trouwen op 9/06/07 en dat ik ook mijn kleed bij Cermo gekocht heb! Dus ik ben er zeker van dat jij er ook iets leuks zal vinden :). Veel plezier zaterdag! Annelies & Jan
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|