TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
25-2-2015 19:45:49
Jullie formule is zeker niet abnormaal. Verleden jaar heb ik een soortgelijk feest gedraaid met 50 man familie en 150 personen die later arriveerden voor het dessert, zoals bij jullie dus. Iedereen de volledige feestformule aaanbieden, is zeker veel leuker. Maar er is natuurlijk ook het budget.mvg
|
|
Sofie
27-6-2015
|
25-2-2015 20:28:55
Hey, Zo abnormaal vind ik dit ook niet,wij als vrienden zijn ook al een paar keer naar huwelijksfeest geweest met voor ons als vrienden of verre familie het dessertenbuffet met aansluitend het dansfeest. Altijd zeer leuk 😃 Persoonlijk zit ik wel liever op een stoel of barkruk,maar is dit niet zo.... Een ramp is dit nu ook niet. Aangezien jullie zelf instaan voor de kosten,moeten jullie doen wat voor jullie de beste oplossing is ,financieel gezien dan. Voor iedereen goed doen ....kan je spijtig genoeg toch niet😉 Grtjes Sofie
|
|
Brenda
10-9-2016
|
25-2-2015 20:43:28
Hier is dit net hetzelfde! Om 10 uur burgerlijk huwelijk, om half 12 kerkelijk.. Dan met de naaste familie en naaste vrienden naar ons thuis waar er een tent staat voor een eerste receptie. Wij zijn weg tussen 14 uur en 16 uur voor de fotoshoot. Om 16 u20 naar de feestzaal waar om 17 uur het feest begint voor de naaste familie en vrienden, tweede receptie gevolgd door een bbq. Om 20 uur komt er een 100 man extra waaronder verdere vrienden en collega's voor een derde receptie, gevolgd door een groot dessertenbuffet met kaasschotel die er nadien bijgeplaatst wordt en om middernacht wordt er nog 2 keer frietjes rondgedragen dus ik denk wel dat dit voldoende is.. Tegenwoordig is dit toch normaal? Niet? Zeker als je de kosten zelf moet dragen, ik vind als ze dan commentaar zouden hebben, moeten ze u maar financieel steunen ook :-p
|
|
tanja
28-5-2016
|
25-2-2015 21:04:54
Ik vind dat heel normaal, en het is tenslotte jullie feest. Ik heb nooit geweten dat iemand anders moet dicteren hoe een feest dat ik betaal en organiseer eruit moet zien.
Doe waar jullie je goed bij voelen!
succes!
|
|
Sjoeke
3-7-2015
|
26-2-2015 9:20:59
Ik snap de commotie ook niet eerlijk gezegd :-) Wij moeten ook ons ganse trouwfeest zelf betalen, dus vind ik dat wij ook alles zelf moeten bekijken wat kan en niet kan. Uiteindelijk zou het wel straf zijn dat jullie julliezelf eventueel in problemen zouden steken voor de mening van familieleden... Dus diep in en uitademen en doen waar jullie zich goed bij voelen! :-)
Wij trouwen een dagje voor jou en wij hebben het volgende schema: 10u aankomst suite bij ons thuis 11u00 Trouw gemeentehuis 12u00 foto's met familieleden 13u00 minisandwichkes bij ons thuis voor de suite 14u00 wij vertrekken voor de fotoshoot 16u00 inchecken in hotel waar we overnachten (omdat we kindjes hebben en zij met een babysit naar huis gaan als het tijd voor hen wordt, en we dan toch een beetje kunnen genieten van elkaar :-)) 16u45 Aankomst Feestzaal 17u15 Aankomst mensen Receptie (60 tal mensen) 18u30 Einde receptie 19u00 Start Aperitief avondgasten (60 tal mensen) 20u00 Start Eten avondgasten 22u15 Aankomst dessertgasten (krijgen ook een aperitiefjes aangeboden - 120 tal mensen) ... Feest :-) Het enige verschil bij ons is dus dat de dessertgasten ook aan tafel zullen zitten. Onze zaal bestaat namelijk uit 3 zalen. De eerste zaal is een kleine zaal en kan gebruikt worden als receptie/Aperitief-zaal bij iets minder weer, want normaal gaat dit door buiten... De tweede zaal is de zaal waar da Diner-gasten zullen eten, en dan de derde zaal is de zaal waar de dessertgasten eerst hun aperitief krijgen, nog in de afgesloten ruimte. Na de aperitief worden dan de 2e en 3e zaal 1 grote zaal. Waar iedereen dan kan genieten van dessert en dans :-) Ik wens je dus heel veel succes! Groetjes, Sjoeke
|
|
cindy
8-8-2015
|
26-2-2015 14:02:30
Dat moet je voor je zelf uitmaken. Wij moeten ook alles zelf bekostigen en hebben 84 gasten waaronder familie collega's en vrienden. Zij krijgen aperitief warm buffet en ons dessertbuffet en onze bruidstaart. Ik heb ook alleen maar familie genomen die nauw aan mijn hart liggen. Neven en nichten en nonkel die ik bijna niet hoor of zie zijn dus niet welkom. Veel succes nog. Komt allemaal wel goed.
|
|
Steven
22-8-2015
|
26-2-2015 19:53:56
Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen en zeker rekening houden met jullie budget! Wij krijgen wel financiële steun maar wij weten hoe we ons huwelijk voor ons zien en zijn van het principe; het is niet omdat we gesponsord worden dat we het anders zouden doen dan dat we in gedachten hadden. Wij doen onze zin, het is ons feest en voor de mensen die dit niet zien zitten verplichten we niet om te komen ;-) Geniet er van! Groetjes Dorien en Steven
|
|
cindy
8-8-2015
|
26-2-2015 20:01:43
Klopt ook Steven. Geef je daar gelijk in. Bij ons is het pizza en pastabuffet en een dessertbuffet. Omdat ik een halve Italiaanse ben heeft mijn verloofde een italiaansrestaurant genomen met een mooie feestzaal. Wij houden niet van parelhoentje en varkenshaasje en wat nog allemaal. Onze gasten moeten het ook lusten. En was het niet Italiaanse keuken dan was het Bbq. Ik kijk er alvast naar uit en op ons feest mensen die wij heel graag zien en die er altijd voor ons waren. Ik bedank ook een aantal mensen persoonlijk op ons trouw en die krijgen een juweeltje. Het hart.
|
|
Steven
22-8-2015
|
26-2-2015 20:08:58
Idem hier Cindy! De bruid zit met een voedselallergie dus wij willen ook geen menu maar een mobiele frituur! Niet iedereen vind dit ok voor een huwelijk maar het is makkelijk, lekker, iedereen lust het en we moeten niets anders voorzien voor de kinderen die er gaan zijn :)
|
|
Karine
17-12-2017
|
26-2-2015 21:49:16
Als je als koppel zelf alles gaat betalen, mag je toch zelf je keuzes maken.
|
|
cindy
8-8-2015
|
27-2-2015 9:18:28
Hè Steven, eerlijk gezegd hè moesten wij nu niet op dit restaurant uitgekomen zij deed ik dat ook hoor. Wij houden niet van ja hoe moet ik dat zeggen, zo van die speciale gerechten en dat je aan tafel moet blijven zitten en dat ze het je komen brengen. Neen, echt niet. En ik weet dat wij ons niet gaan storen op ons feest want bij ons zoals ik zeg mensen nauw aan ons hart. Daarom dat 5 mensen die heel speciaal bedank voor het feest begint en die krijgen een hart als juweel. Er zullen traantjes vloeien. En weet je wat het zo mooi maakt dat ik mensen heb uitgenodigd die het niet verwachte maar als ik zeg waarom zijn ze uiterst blij enhun naam word dan ook gezegd en de reden wat ze voor mij betekenen en wat ze voor mij gedaan hebben. En dan lat ik nog witte ballonnen op met daar de naam op van de personen die ik nog altijd heel erg mis in mij leven.
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
27-2-2015 19:59:11
Wie betaalt bepaalt. Het wordt meer en meer gebruikelijk om mensen vanaf dessert uit te nodigen. Die gasten gaan dan wel zelf eerst ergens op restaurant, vaak in groepjes. Eerst nog weer aperitief en dan de taartjes en chocomousse dat vind ik dan weer soms wat raar. Dat glas cava tussen hun diner en dessert zou je eigenlijk ook kunnen overslaan? Maar dan geef je ze dadelijk koffie. Het is maar hoe je het bekijkt. Het zijn vaak de jongeren die toekomen en gelijk om een pint vragen. Dat ze niet allemaal kunnen zitten is voor de 30-ers geen echt probleem, maar wat ouder misschien wel. Succes!
|
|
Floshken
|
28-2-2015 20:47:18
ik vind het vooral straf dat je familie jullie zo opdringt wat jullie moet doen! wij betalen ook zelf ons feest en we hebben ongeveer 80 man voor het avondeten. Dit zijn de dichtste familie en vrienden. We hebben deze echt zorgvuldig gekozen. Mensen waar we iets aan hebben. Wellicht zullen er heel wat geschokeerd zijn omdat ze geen uitnodiging krijgen maar dat trekken we ons niet aan. Om 21.30 h is er een tweede receptie voor de laat avondgenodigden , ongeveer 35 man (allemaal collega's) die dan na de receptie aan tafel gaan voor het dessertbord en koffie om nadien dan mee te feesten. Persoonlijk zou ik wel tafels en stoelen voorzien tijdens een dessertenbuffet.Maar Jij moet doen waar je je het best bij voelt!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|