Terug naar overzicht
hoi britt,heeft die grote kader echt de kleur gelijk hij op foto uitvalt?hoeveel wil je er nog voor hebben en vanwaar ben je?groetjes
Deborah, privébericht verzonden.
Dag BrittOok hier interesse in de fotolijst. Kan je mij jouw vraagprijs even doorgeven + de afmetingen?Alvast bedankt!Melissa
Dag Britt
Ook hier interesse in de fotolijst. Kan je mij jouw vraagprijs even doorgeven + de afmetingen?
Alvast bedankt!
Melissa
Ik wil heel graag de grote kader kopen, zie privé berichtje...
Melissa en Sarah, pb's zijn verzonden.
mag ik vragen waar je die ivoorkleurige paraplu's hebt aangekocht? Wij willen er ook wel voorzien maar 2 is wat weinig vrees ik :) Groetjes Dorien en Steven
Hoeveel vraag je voor het karretje en wat zijn de afmetingen hiervan?
Hallo, Indien de barokkadertjes nog beschikbaar zijn en indien de grote lijst nog beschikbaar is dan heb ik zeker en vast interesse, laat je in pb iets weten ivm prijs en beschikbaarheid? Alvast bedankt grtjs en bij deze ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk aan de atributen alleen al ben ik er zeker van dat jullie een fantastische dag achter de rug hebben grtjs :-)
Hallo,
Indien de barokkadertjes nog beschikbaar zijn en indien de grote lijst nog beschikbaar is dan heb ik zeker en vast interesse, laat je in pb iets weten ivm prijs en beschikbaarheid? Alvast bedankt grtjs en bij deze ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk aan de atributen alleen al ben ik er zeker van dat jullie een fantastische dag achter de rug hebben grtjs :-)
Hallo,Hoeveel vraag je voor de vaasjes?
Sanne, Lyndsey en Laura: privéberichtjes zijn verzonden.
Karretje is ondertussen verkocht en grote kader gereserveerd. De rest is nog beschikbaar.
Hoeveel wil je nog voor de paraplu's ? Zou graag een witte en een blauwe hebben ...
De grote kader is ondertussen verkocht. De barokkadertjes en de vaasjes zijn gereserveerd.
De vaasjes, mini-étagères en barokkadertjes zijn verkocht. Er zijn nog kaarsenhouders beschikbaar, alsook de paraplu's.
@Britt, zijn de paraplu's er nog?