Terug naar overzicht
Wij zijn gaan informeren bij Ludwigs Discobar en Peter Foubert uit Eksaarde.
Hey Dag Katrien,Onze uitvalsbasis is middenin Oost-Vlaanderen, dus dat zit al goed :-) Eigenlijk doet dit er niet zoveel toe, kilometers afleggen hoort erbij. Vlaanderen is nu weer niet zo heel groot gelukkig.De muziek en jouw wensen daarin zijn veel belangrijker. Neem een kijkje op onze site waar je al de eerste info terugvindt ivm wie we zijn, wat we kunnen en hoe we werken.Steeds is een vrijblijvende afspraak te regelen om eens te peilen naar onze ervaring terzake.Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Hey Dag Katrien,
Onze uitvalsbasis is middenin Oost-Vlaanderen, dus dat zit al goed :-) Eigenlijk doet dit er niet zoveel toe, kilometers afleggen hoort erbij. Vlaanderen is nu weer niet zo heel groot gelukkig.
De muziek en jouw wensen daarin zijn veel belangrijker. Neem een kijkje op onze site waar je al de eerste info terugvindt ivm wie we zijn, wat we kunnen en hoe we werken.
Steeds is een vrijblijvende afspraak te regelen om eens te peilen naar onze ervaring terzake.
Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Wij waren heel tevreden over DJ Ivan, zowel wat licht als geluid betreft een echte topper. www.djivan.eu
Met Peter Foubert te boeken kan je niets verkeerd doen, altijd ambiance.Bij Ludwigs moet je geluk hebben, hij werkt met meerdere dj's en de één is beter dan de andere.
Aalter ligt in Oost-Vlaanderen, en Sint-Gillis-Waas ook... Maar zoals collega Dirk al stelde: we zijn kilometers gewoon. Om reden van comfort en veiligheid toer ik in de 'Funmobiel' en slaap op de parking van de feestzaal. Enkele tips: vragen in de feestzaal wie het daar meest gewoon is, en bellen + veel vragen stellen. De professionelen zijn het gewoon om vrijblijvende info te geven, en doen dat met plezier. Zo ondervind je als het klikt. Succes!
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587 ...
Beste,Neem gerust eens contact op met mij en ik bezorg jullie een gepaste offerte.Onze website: www.partysound.be of mailen kan naar info@partysound.be Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
Event - A Party Projects.