Terug naar overzicht
Dag Debbie,Wij hebben ons feest in Kaai 17 gegeven. Ik kan het zeker aanraden! Als je specifieke vragen hebt, laat maar weten.groetjes,Chantal
Super! Hoogst waarschijnlijk gaan we daar ons feest geven. In mei mogen we eens gaan proeven bij een brunch. Want zijn er nog nooit gaan eten.Hebben jullie alles aan hen overgelaten qua tafelversiering ed? Als je nog leuke of goede tips hebt, altijd welkom :-)
Wij hadden de grote loft op de 2e verdieping. We waren er voor ons feest ook nog nooit geweest (aangezien je er niet zo maar eens kan gaan eten) dus voor ons was het een wilde gok (gebaseerd op wat mensen ons zeiden die er al naar een feest of event waren geweest). Wij hadden geen "klassiek" trouwfeest, maar een dancing dinner. Er was een mix van gewone tafels en hoge receptietafels met barkrukken en iedereen kreeg 7 verschillende gerechten/bordjes met bediening. Als afsluiter was er een steakbuffet in de open keuken van de loft en een dessertbuffet. Naar tafels en versiering toe hebben we het aan hen over gelaten. Wij hadden wel een goede dj genomen waarbij we hem hadden gezegd dat ook licht belangrijk is voor ons, dus dat was door de dj voor een groot stuk geregeld.
Wij doen ons feest ook daar, de zaal is echt wel knap vind ik! Dat concept spreekt me ook wel aan eerlijk gezegd! Is eens iets anders :-)Welke Dj hadden jullie?
DJ Ivan (www.djivan.eu )
Bij deze een foto van op ons feest op de facebookpagina van de DJ: https://www.facebook.com/djivan.eu/photos/pb.4085852559... Wij hebben ook gebruik gemaakt van de grote tv schermen om onze foto's op te projecteren (USB stick maken vooraf en gewoon aan de mensen van Kaai 17 geven)