TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
1-9-2007
|
1-2-2007 19:35:53
Wij trouwen ook in september in de buurt van Aalst. Ik kan je zeggen welke zalen er hier allemaal zijn, maar ik vrees voor zalen die nog zullen vrij zijn. Op zaterdag althans, als jullie willen trouwen op vrijdag is de kans veel groter. Dit zijn de zalen die ik ken:
- De Snip in Moorsel - Caelberg in Moorsel - Carlton in Aalst - Kasteel Rozerie in Aalst - De Montil in Affligem - De Hophoeve in Affligem - Het Brouwershuis in Affligem
Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer, maar dit zijn de eerste die in mij opkomen. Veel plezier met de zoektocht en de verdere voorbereidingen voor jullie huwelijk!
Isabel 01/09/07
|
|
Lies
7-7-2007
|
2-2-2007 10:56:53
Hallo,
Ik dacht ook nog aan: - Hof ter Meyghem (Oudegem) - De Zilverreiger (Oosterzele) aanrader!! - Het Waterfront (Wetteren) - Hof ter Buecken (Buggenhout) - De Bataaf (Herzele) - Hof ten Daele (Hillegem) - De Pepermolen (Borsbeke) - Salons Wellington (Oosterzele) - 't Scheldehof (Schoonaarde) - Artichoke (Erpe) - Hof ten Eede (Haaltert) - Keizershof hotel (Aalst) - 't Hofke van Belle (Denderbelle) - Ter Vaerent (Lede) - Kasteel van Lebbeke (Lebbeke) - De Kat (Ophasselt) - Hof van Nassau (Zottegem)
Veel succes!
Lies 070707
|
|
Krista
1-9-2007
|
2-2-2007 12:07:31
Hey, Dank jullie voor de tips. Brouwershof is nog vrij en we gaan vanavond eens een kijkje nemen. Wie weet, ik laat het nog weten!
Krista
|
|
Els
22-9-2007
|
2-2-2007 15:37:42
Wij hebben Salons Caelberg (Moorsel) geboekt voor 22 september. Alles is wel al geregeld sinds september vorig jaar. En toen waren er maar een paar dagen vrij in september (hebben een 6-tal zalen bezocht). De goedkoopste was wel Brouwershof in Affligem en ik vond dat ook de meest rustieke en gezellige. Maar voor onze feest was ze wat klein, tot 100 pers moet lukken. Succes en laat weten wat het wordt! Els 22/09/07
|
|
Lies
7-7-2007
|
3-2-2007 12:58:43
Dag Krista,
Ik kwam nog iets tegen op internet wat jullie misschien zal interesseren. Het is een schip dat je kan huren om daar je huwelijksfeest op te geven. Eén van de aanlegplaatsen is Aalst. Je kan er verschillende arrangementen boeken (walking diner, buffetten ...) www.rivertours.be Het is dat wij al een zaal hebben, maar anders was ik wel fel geïnteresseerd!
Groetjes Lies 070707
|
|
Isabel
11-8-2007
|
4-2-2007 10:30:46
Hallo,
wij trouwen 11 augustus 2007 en onze feestzaal is 't Brouwershof in Affligem. Wij hebben zelfs meer genodigden dan 100 en normaal zou dit lukken. Weten jullie al iets meer, laat het zeker weten. In ieder geval, het Brouwershof is gegarandeerd lekker eten en ambiance.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
Krista
1-9-2007
|
7-2-2007 18:08:41
We hebben de zaal vastgelegd! Het wordt het Brouwershof in Affligem. In elk geval bedankt voor julie tips!
|
|
Isabel
11-8-2007
|
5-3-2007 17:39:51
Hey,
Superleuk! Als ik het niet vergeet laat ik weten hoe het bij ons geweest was. Wij trouwen 11 augustus 2007. In ieder geval nog veel plezier met jullie voorbereidingen.
Groetjes, Isabel
|
|
Lien
1-11-2014
|
14-10-2013 10:32:51
Dag Krista en Isabel, Jullie zijn beiden in 't Brouwerhof getrouwd hé, wat is jullie ervaring met de zaal? Met hoeveel genodigden waren jullie? Was er voldoende ruimte voor het dansfeest? Positieve en negatieve ervaringen van harte welkom!! Groetjes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|