Terug naar overzicht
Er stonden er laatste nog twee leuke op www.facebook.com/misboekje ! In een post over hoe je je kinderen kan betrekken bij de viering :-)
ik heb zelf een tekst van enkele regels geschreven dat ons zoontje van 7 gaat lezen - is misschien ook een optie?
Mijn dochtertje is vier jaar en ik leer haar het volgende versje:Bruid en bruidegomHet feest kan beginnende taartjes staan al klaaren er zijn veel ballonnenwant……ze houden van elkaarer is iets om te vierende vlaggen hangen uitdrie hiep hiep hiep hoeraatjesvoor bruidegom en bruid
Een tijdje geleden heb ik hier ook een berichtje gepost voor de kindjes van mijn schoonbroer. Zij zijn 7 en 9 jaar.Voor de ene van 7 jaar heeft er iemand gereageerd met dit gedichtje en vond dat zo mooi. Smak, een zoen hier, smak een zoen daar. Een knuffeltje nu, en een knuffeltje dan. Wat zijn ze toch aan het doen? Ze zeggen ja, we gaan trouwen en houden van elkaar. Nu, vandaag, morgen maar ook de rest van het jaar en hun hele leven zullen ze elkaar superveel knuffels en zoenen geven.Voor de andere van 9 jaar hebben we het verhaal over hazeltje.
Smak, een zoen hier, smak een zoen daar. Een knuffeltje nu, en een knuffeltje dan. Wat zijn ze toch aan het doen? Ze zeggen ja, we gaan trouwen en houden van elkaar. Nu, vandaag, morgen maar ook de rest van het jaar en hun hele leven zullen ze elkaar superveel knuffels en zoenen geven.Voor de andere van 9 jaar hebben we het verhaal over hazeltje.