Terug naar overzicht
Hallo CarolienDe feestzaal De Barrier is een aanrader.De prijzen vallen best mee.GroetjesFZ Pro
Hallo Carolien,Ik ken het gevoel :)Wij trouwen hier op 15 augustus, het is niet de goedkoopste zaal, maar het is er zo mooi!Heb je al een afspraak gemaakt? Dan leggen ze alles wel goed uit.Groetjes
Hallo,Het is inderdaad een hele mooie locatie. Een vriendin van mij is er afgelopen zomer getrouwd.Van de prijs heb ik geen idee; ik spreek als gast van het avondfeest.Het eten was wel heel lekker maar toch enkele grote minpunten:- het dessertbuffer was amper een buffet te noemen. Wij waren nog eens de laatsten en er was al bijna niets meer te krijgen. Er stond niemand om ons te bedienen (self service dus, ok tot daartoe) en het is nooit bijgevuld. Toen we ook merkten dat er geen bordjes meer waren, vroegen we een ober voor extra borden, die nooit aankwamen. Het was heel jammer dat een anders heel lekker diner zo verpest werd door het erbarmelijke dessert. - ook de receptie na de ceremonie was een beetje in dezelfde trend: de barman was vaak zoek waardoor we vaak zelf onze eigen drank moesten inschenken en het buffet was niet genoeg voor iedereen.- in het algemeen was de bediening heel slecht: ze konden niet goed timen zodat sommigen al 10minuten gedaan hadden met het eten van een gang terwijl anderen nog geen bord hadden; er werd niet veel drank bijgevuld of rondgegaan met drank; het maken van koffie bij het dessertbuffet duurde een eeuwigheid, ....Let dus goed op dat je zeker vraagt achter genoeg personeel! Groetjes,Tanja
*nog niet eens de laatsten aan het dessertbuffet
Oei, dat is inderdaad niet zo fijn!! Ik heb de voorbije weken al wat koppels aangesproken die ook in de Barrier hun trouwfeest gedaan hadden... Omdat ik dit verhaal nog al wel eens eerder had gehoord in het verleden.. Maar volgens hun was altijd alles dik in orde!.. Ik hoop dat dit eenmalig was, want dat zou ik persoonlijk verschrikkelijk vinden op ons trouwfeest..Groetjes
Ik hoop het ook voor jou :-) Nu, de ervaring als koppel of als gast is altijd heel anders. Ik heb het ook op mijn eigen trouwfeest gemerkt dat de gasten geen commentaar geven t.o.v. het koppel zelf maar eerder aan de ouders of andere naasten. Zo hebben wij ook minpunten vernomen, via via. Mijn ouders zijn ook eens in de Barrier uitgenodigd voor een verjaardagsfeest en zij hadden eigenlijk dezelfde opmerking over de bediening... Bij hun was het eten echter niet in orde en het dessertbuffet wel. Het hangt dus misschien ook af van welke formule je kiest.
We zijn woensdag een kijkje gaan nemen en het leek ons dik in orde. We hebben een optie genomen voor 7 mei 2016. We twijfelen nog omdat de huurprijs van de zaal vrij hoog is (€3500).
De huurprijs is inderdaad 3500€ maar daar zitten wel 10 kamers inclusief ontbijt bij inbegrepen, wat ik persoonlijk heel handig vind. Wij blijven overnachten en hebben voor de overige kamers zelf gekozen wie we willen laten overnachten (getuigen, beste vrienden en close familie).Wij trouwen in augustus 2016 in de Barrier.
De huurprijs is inderdaad 3500€ maar daar zitten wel 10 kamers inclusief ontbijt bij inbegrepen, wat ik persoonlijk heel handig vind. Wij blijven overnachten en hebben voor de overige kamers zelf gekozen wie we willen laten overnachten (getuigen, beste vrienden en close familie).
Wij trouwen in augustus 2016 in de Barrier.