Terug naar overzicht
Dag bruidjes!
zoals het onderwerp al verraad zit ik met vragen over het inlopen van mijn schoenen.
gaat dit bij satijnen schoenen even gemakkelijk als bij leer? Ik heb er satijnen gekocht en ze knellen nu precies nogal (bij passen had ik geen last). hebben jullie tips voor mij?
Ik zit hier met hetzelfde probleem (en binnen twee weken is het al zover). Ik heb voor de zekerheid een extra paar leren schoenen gekocht!
inlopen met sokken.... niet echt elegant maar helpt wel :)best doen als je allen thuis bent hihia
inlopen met sokken.... niet echt elegant maar helpt wel :)
best doen als je allen thuis bent hihia
Ik zal jouw raad zeker al opvolgen Sylvie, heb geen zin om op onze dag krom te lopen van de pijn.Nog niet te veel stress? 14/3 ,is echt wel héééél dichtbij! :-)@Kelly, bedankt voor de tip - zal ik vanavond al eens uittesten :-) hopelijk helpt het!
Ik zal jouw raad zeker al opvolgen Sylvie, heb geen zin om op onze dag krom te lopen van de pijn.Nog niet te veel stress? 14/3 ,is echt wel héééél dichtbij! :-)
@Kelly, bedankt voor de tip - zal ik vanavond al eens uittesten :-) hopelijk helpt het!
Het is idd heeeeeeeel dichtbij ... stress valt mee maar zal blij zijn als ik verlof heb. Job en kids eisen momenteel nogal veel :-).