Terug naar overzicht
hallo, Twee jaar geleden voor mijn vriendin ook immens lang op zoek geweest waar we dit konden laten doen en hier in Belgie was dit niet meer mogelijk. De enige die dit nog deden zijn ondertussen al een tijdje gesloten. Via via heeft zij uiteindelijk in Nederland een adresje gevonden maar het boeket kwam allesbehalve in goede staat terug... Voor ons huwelijk heb ik ook al geinformeerd bij onze bloemist en die wist ons te vertellen dat de beste methode om uw boeket te kunnen houden gewoon is om hem te laten drogen op een donkere en niet te vochtige plaats een goed inspuiten met haarlak . Ik weet niet in hoeverre dit een oplossing is maar meer dan dit kan ik u niet helpen. Ik zal dit hier ook volgen want ben ook wel benieuwd of er andere oplossingen zijn ...alvast veel succes bij de verdere planning grtjs
hallo,
Twee jaar geleden voor mijn vriendin ook immens lang op zoek geweest waar we dit konden laten doen en hier in Belgie was dit niet meer mogelijk. De enige die dit nog deden zijn ondertussen al een tijdje gesloten. Via via heeft zij uiteindelijk in Nederland een adresje gevonden maar het boeket kwam allesbehalve in goede staat terug... Voor ons huwelijk heb ik ook al geinformeerd bij onze bloemist en die wist ons te vertellen dat de beste methode om uw boeket te kunnen houden gewoon is om hem te laten drogen op een donkere en niet te vochtige plaats een goed inspuiten met haarlak . Ik weet niet in hoeverre dit een oplossing is maar meer dan dit kan ik u niet helpen. Ik zal dit hier ook volgen want ben ook wel benieuwd of er andere oplossingen zijn ...
alvast veel succes bij de verdere planning grtjs
Volg dit zeker ook op !!! Ook in geïnteresseerd.
ik ook.zoek overal en had eentje gevonden in Menen.Maar aangezien we van Vlaams-Brabant zijn is dit toch redeleijk ver.wachten dus op een antw :)
Ik ben van Menen en die zaak is al een tijdje failliet...