TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Talia
18-6-2016
|
4-3-2015 7:54:54
Hallo, ik ga deze donderdag voor proefmake-up gaan bij narcisse aan gent-zuid. Ik was daar heel tevreden van hun andere verzorgingen, en ik zag dat ze proefmake-up doen voor 15€ en bruids voor 20€. ze wou ook aan huis komen zei ze.
Was ontzettend vriendelijke dame, en zij was heel mooi naturel geschminkt. Ik zal je laten weten hoe het ging :)
|
|
Talia
18-6-2016
|
5-3-2015 14:02:35
Hallo,
Ik ben net terug van narcisse, het viel super hard tegen helaas. Uit respect voor hun ga ik ze hier niet de grond in boren, maar het was zéér amateuristisch. Ik heb besloten om zelf mijn make-up te doen, in de bodyshop hebben ze zéér mooie make-up. Ik heb donker haar en een bleke huid, dus ik wel echt zo mooie natuurlijke lente make-up.
Belleroos doet ook mooie make-up (van horen zeggen), en bij pastille in drongen ga ik mijn kapsel aan huis laten doen. Pastille heeft verschillende formules, ik heb nog geen make-up bij hun laten doen.
groetjes
|
|
Carmen
22-8-2015
|
6-3-2015 16:23:16
Dank je wel voor de tip! Zelf doen heb ik ook al over nagedacht... Maar die Belleroos ziet er al een stuk betaalbaarder uit dan sommige anderen ;-) Ik denk dat ik daar eens zal informeren. Als er nog mensen tips hebben, zijn deze altijd welkom!
|
|
Joke
|
21-4-2015 18:44:54
Beste Carmen,
ik ben nog beschikbaar op jouw trouwdag, dus ik kan met veel plezier jouw bruidsmake-up verzorgen. Neem zeker eens een kijkje op de facebookpagina voor voorbeelden van de maquillages die ik reeds verzorgd heb: https://www.facebook.com/pages/Glance-of-Beauty/1584938... .
Bij interesse, contacteer me gerust!
Groeten, Joke Glance of Beauty
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|