Ikzelf ben van Denderleeuw (geboren en getogen) maar woon in Aalst aangezien mijn man van hier is. Het was dus de gulden middenweg kiezen voor mijn kant (denderleeuw, denderhoutem, haaltert) en zijn kant (moorsel, lede, herdersem).
Wij hebben gekozen voor Salons Caelberg in Moorsel. SUPER CONTENT van echt waar, héél lekker eten, superbediening en service. Eerlijke en vriendelijke mensen waar je altijd terecht kon met vragen en suggesties. Ik zou het direct overdoen.
Andere zalen: De Snip in Moorsel (meer dan 1j op voorhand boeken)De Groene Wilg in Erembodegem, Het Brouwershof in Hekelgem, De Montil in Affligem
De Pennelekker in Denderhoutem (dit zijn volgens mij de dichtstbijzijnde)
De Snip in Moorsel is TOP maar wij waren in mei 2013 geweest om te huwen in de zomerperiode (mei-sep)2014 en elke zaterdag was al bezet. Dus op tijd bij zijn!!!! Heeft een héél mooie tuin en ook héél lekker eten. Kan je niks mee misdoen.
Bij onze feestzaal waren er in die periode nog 3zaterdagen vrij dus was de keuze snel gemaakt. De Caelberg heeft ook een mooi verzorgd tuintje (aangekleed met witte tafels) maar is eerder aan de kleine kant. Maar ik herhaal SUPERETEN en een droom van een avondfeest!!!